IZ DRUŠTVA za zaštitu potrošača Hrvatske "Potrošač" su u otvorenom pismu zagrebačkom gradonačelniku Milanu Bandiću, Gradskoj skupštini i Upravi Zagrebačkog holdinga uputili otvoreno pismo u kojem su istaknuli da "nitko nema pravo novcem građana pokrivati svoje poslovne promašaje i netransparentno upravljanje Holdingom i gradom".
"Džepovi potrošača nisu ničija kasica-prasica"
"Ovo poskupljenje je neprihvatljivo i za potrošače nepodnošljivo! Holding i njegove podružnice morale su pronaći rješenje izlaska iz gubitaka kroz racionalizaciju, višu razinu društvene odgovornosti i transparentno upravljanje Holdingom", pišu iz "Potrošača" te dodaju kako "džepovi potrošača nisu ničija 'kasica-prasica' za pokrivanje tuđih poslovnih promašaja, nesposobnosti, za neracionalno i netransparentno poslovanje i vođenje tvrtke te zlouporabe povjerenih javnih dužnosti".
"Krajnje je vrijeme da gubitke pokrivaju oni koji su ih stvorili", napisali su u zajedničkom priopćenju predsjednica društva "Potrošač" Zagreb Jadranka Kolarević i predsjednik saveza "Potrošač" Ilija Rkman.