Korupcija i sigurnost su dvije teme za koje analitičari predviđaju da bi mogle dominirati na izborima, ali biračima, smatraju, treba ponuditi konkretan sadržaj, izvještava HRT.
"Ljudi ipak žele čuti sadržaj, žele čuti što se to novo nudi i koji se to ljudi novi nude za koje bi bili uvjereni da će zaista i ostvariti ono što obećaju. Mnogo je obećanja i priča o tome kako će se nešto promijeniti, a da zapravo nismo uvjereni da su čak u to uvjereni i oni koji to prezentiraju", rekla je profesorica Smiljana Leinert Novosel s Fakulteta političkih znanosti.
Haramija: Negativna kampanja ne donosi ništa dobro
Analitičari očekuju negativnu kampanju, za koju istraživanja pokazuju da ne donosi ništa dobro.
"Negativna kampanja vrlo često, kod nas u čak 90% slučajeva, negativno se odražava na onoga tko ju je pokrenuo, odnosno taj gubi izbore. Naši ljudi ne podržavaju takav vid kampanje. Kod nas negativna kampanja, a tako je i u svijetu, smanjuje izlaznost na izbore", rekao je Predrag Haramija sa ZŠEM-a.
"Imamo negativnu kampanju koja kontinuirano traje i ako je sa svih strana, ona dokazano uvijek i po pravilu djeluje negativno po izlaznost, tako da mislim da ona kao takva, a traje već neko vrijeme, koliko god opozicija mislila da joj je dovoljna, mislim da nije i da će im razbiti izlaznost", dodao je Jerko Trogrlić, komunikacijski analitičar.
"Društvene mreže nisu ključne"
Važnu ulogu u ovoj kampanji imat će i društvene mreže, ali one, slažu se analitičari, nisu ključne.
"Postoji Tiktok, Instagram, postoje te mreže za one koji su kreativniji koji će na taj način pokušat doći do neke publike koja inače nije ta koja gleda mainstream medije, ali, nažalost po njih, ta publika i nije ta koja najčešće izlazi na izbore", rekao je Jerko Trogrlić.
"Ljudi nisu naivni, shvatili su da je internet prepun dezinformacija, da je vrlo teško razlikovati istinu od laži i nemaju toliko povjerenje", dodao je Predrag Haramija.