KINESKA internetska kompanija Alibaba u zadnjem lanjskom tromjesečju ostvarila je neto dobit od gotovo 31 milijardu juana (4,92 milijarde dolara), što je za 37 posto više nego godinu dana ranije i iznad očekivanja analitičara.
Ta druga najvrednija kompanija u Aziji s dionicama izlistanima na burzi, nakon Tencenta, u tom je razdoblju povećala svoje prihode za 41 posto, na 117,28 milijardi juana (15,5 milijardi dolara).
Unatoč impresivnom rastu prihoda, riječ je o najslabijoj stopi rasta Alibabinih prihoda od 2016., na što su utjecali usporavanja rasta kineskog gospodarstva i američko-kineski trgovinski rat.
Budući da se podatak o prodaji Alibabe često koristi kao pokazatelj stanja maloprodaje u drugom najvećem svjetskom gospodarstvu, investitore je ponešto zabrinulo usporavanje stope rasta prodaje.
No, glavni izvršni direktor Alibabe Daniel Zhang poručio je da u kompaniji ostaju optimistični u pogledu budućnosti, pri čemu mlađi kupci i dalje ostaju glavni pokretač prodaje.
A zahvaljujući snažnom rastu neto dobiti, kao i rekordnim ulaganjima Alibabe u 2018., cijena dionice te kompanije na njujorškoj burzi u srijedu je po objavi poslovnih rezultata kompanije porasla za više od šest posto.
Kompanija je lani uložila rekordnih 278,8 milijardi juana (41,6 milijardi dolara) u razvoj proizvoda, prodaju i marketing, povećavši svoja ulaganja za 87 posto u odnosu na 2017.