Screenshot: You Tube
NASLOVNO sponzorstvo Beogradske arene bit će dodijeljeno Atlantic grupi, nakon što su u procesu izbora Grad Beograd i Arena Beograd d.o.o donijeli odluku da je ta ponuda najpovoljnija.
U narednih 15 dana Arena Beograd će zaključiti ugovor o naslovnom sponzorstvu, kojim će se detaljnije regulirati prava i obveze sponzora i Arene, prenosi B92.
"Beogradska arena će nositi naziv po poznatom domaćem brendu, i to nam je jako važno. U ovom objektu održane su velike gospodarske, političke, zabavne i kulturne manifestacije i od velikog je značaja za Grad Beograd. Malo gradova u ovom dijelu Europe može se pohvaliti ovakvim zdanjem", rekao je gradonačelnik Beograda, Siniša Mali.
Velika ulaganja
"Na nama je", ističe Mali, "da kontinuirano organiziramo što veći broj manifestacija i događaja, kako bi ona poslovala što bolje i bila još bolje pozicionirana."
"Arenu očekuju velike investicije sljedeće godine, a ulagat ćemo u najsuvremeniju opremu koja će biti spremna do Final Foura u svibnju. Ovaj objekt će imati medijski boks, novo ozvučenje, novo led osvjetljenje", najavio je gradonačelnik Beograda.
Simbolično ime
Potpredsjednik Atlantic grupe Neven Vranković rekao je da je Stark simbol pažnje, brige i prijateljstva.
"Atlantic grupa izuzetno je zadovoljna rezultatom natječaja za glavnog sponzora Beogradske arene. Brendovi koje Atlantic okuplja u svom portfoliju imaju dugu tradiciju kvalitete, a najdublje korijene je pustio Stark - simbol pažnje, brige i prijateljstva koje predstavlja i prepoznatljivi simbol Starkovog srca. Iste ove vrijednosti ćemo promovirati i u našem partnerskom projektu Stark areni", rekao je Neven Vranković.
Pet godina
Komisija za provođenje javnog poziva za izbor naslovnog sponzora objavila je u lipnju javni poziv na koji su se mogle javiti domaća i strana pravne osobe.
Sva prava koja stječe sponzor, temeljem sponzorskog ugovora, ograničena su na period od pet godina od dana preciziranog ugovorom o sponzorstvu, navodi B92.