MARKETINŠKI stručnjak i autor prvog slogana za cijepljenje "Misli na druge, cijepi se" Boris Malešević bio je gost Dnevnika N1. Postotak cijepljenih osoba još uvijek je relativno mali, a Malešević smatra da je za slogane sad kasno.
"Kad pričamo o kampanji za cijepljenje, treba razlikovati dva pojma - jedno je marketinška kampanja "Misli na druge, cijepi se" i organizacijska kampanja - distribucija cjepiva, organizacija cijepljenja po terenu i tako dalje", pojasnio je Malešević i dodao da je on bio zadužen za ovaj marketinški dio, točnije za slogan.
Jedan dio ljudi mora voljeti slogan, a drugi dio ga treba mrziti
"Vidim da je oko slogana došlo puno podjela, što ja ustvari volim. Mislim da se jednom dijelu ljudi slogan mora sviđati, a da ga drugi dio treba mrziti", kazao je Malešević. Što se tiče pada povjerenja u Stožer, istaknuo je da sve krene tako nevino.
"Sjećamo se kad su ljudi pljeskali s balkona. Vjerovalo se Stožeru, Alemka Markotić je bila kraljica, a onda se kao i uvijek u sve umiješa politika. Onda su odjedanput mediji počeli pisati 'oni su svi HDZ-ovci u Stožeru'. Da, HDZ-ovci su, što su trebali biti, Marsijanci? Ljudi ne vide ovdje u Hrvatskoj vezu između svog glasa i života kojeg žive. Ljudi su izabrali HDZ da vodi ovu državu", kazao je.
Taj slogan je jedan od najboljih u EU, smatra Malešević
Još jednom se osvrnuo na slogan "Misli na druge, cijepi se" i rekao da on kao marketinški stručnjak radi po briefu.
"U mom slučaju, brief je došao iz Europske unije. Ja odgovaram Europskoj uniji. Brief se zvao kroz krizu zajedno, gdje je bilo jasno naznačeno da treba promovirati empatiju i zajedništvo. Taj slogan je jedan od najboljih slogana u Europskoj uniji. Ovaj slogan je dobar, ali se uprljao politikom", zaključio je Malešević.