Postoji li studija za Snježnu kraljicu kada se već daju toliki milijuni
Prema službenim objašnjenjima iz grada Zagreba, održavanje skijaške smotre na Sljemenu stvar je prestiža imati takvu utrku, ali i određeni marketinški probitak s obzirom da je utrku kao i reportaže na TV-u gledalo 300 milijuna ljudi.
Unatoč činjenici da se iz proračuna izdvaja toliki novac, još nitko nije napravio studiju koliko zapravo od svega toga koristi ima Grad Zagreb. Povećava li se broj turista i što se konkretno od svega toga dobije jer je Sljeme za skijaške otvoreno tek nekoliko dana u godini.
Po organizaciji Kraljica tek 4 utrka
Isto tako iako se Snježna kraljica "reklamira" kao najbolja utrka Svjetskog kupa prema Međunarodnoj skijaškoj federaciji (FIS) i Međunarodnoj udruzi skijaških novinara (AIJS) ženski slalom u Flachauu najbolja je utrka Svjetskog kupa što se tiče uvjeta rada za novinare. Snježna kraljica je na četvrtom mjestu.