MILAN BANDIĆ, zagrebački gradonačelnik, još nije potrošio ni kune iz proračunske stavke teške 20 milijuna kuna namijenjene medijima, a još uvijek nisu ni raspisani natječaji. Naime, ta informacija je i službeno Indexu potvrđena iz ureda gradonačelnika.
Riječ je o novcu iz proračunske stavke "informiranje i odnosi s javnošću", koji je trebao biti raspoređen na godišnje ugovore s medijima koji su zauzvrat trebali pratiti događaje i promotivne akcije Grada Zagreba.
>Bandić u zagrebačkom proračunu predvidio 20 milijuna kuna za promidžbu svoje stranke
No, Bandić je propustio popuste u siječnju, a čini se i u veljači, koje mediji obično daju na godišnje ugovore. Očito da su bili u pravu oni koji su govorili da je zapravo riječ o novcu kojega će u predizbornoj godini gradonačelnik Bandić iskoristiti da bi sa svojom listom nastupio na parlamentarnim izborima kako bi ulaskom u Sabor ojačao svoju političku poziciju.
Ove stavke nije bilo prijašnjih godina, a sami mediji nisu se previše raspisali o milijunskoj Bandićevoj pričuvi za izbore, jer će uostalom novac ići njima.
Na sličan način Bandić je financirao u početku i svoju predsjedničku kampanju te u jednom trenutku i zatražio povećanje financijske stavke za promociju zbog čega je bio kritiziran kako je zapravo to novac za njegovu kampanju, a ne za promociju Zagreba.