Foto: Pixsell/Žarko Bašić/FaH
Takvu odluku danas je pokušao pojasniti sljedećim riječima: "Plan je da u cijelom gradu uvedemo parkiranje sa simboličnim cijenama, s popustima i popularnim kartama za naše sugrađane. Oni koji kupuju garaže i investiraju 30 godina unaprijed u parkirno mjesto i oni koji nisu kupili garaže, a parkiraju na javnim površinama, da budu ravnopravni. Ne možemo imati građane prvog i drugog reda."
Bandić je ustvrdio kako parkirališna mjesta koštaju grad Zagreb koji ih održava.
"Da ne govorim o čišćenju snijega i javnih prostora. To je javni prostor grada i treba napraviti reda s povlaštenim cijenama za građane", dodao je Bandić.
Nove cijene ZET-ovih karata
No tu nije kraj novostima. ZET planira uvesti nove cijene karte. Uvela bi se karta za šest kuna za sat vremena vožnje, a ukinula bi se ona od 10 kuna. Razlog je pad prihoda ZET-a nakon što je početkom godine, uoči lokalnih izbora, uvedena polusatna karta za četiri kune.
"Mi ćemo do konca tjedna izići s tom informacijom. Kada smo uveli kartu od 4 kune to je bio probni rok da vidimo kako će to funkcionirati. Nije problem samo tih 18 milijuna kuna koje smo ubrali manje u ovih šest mjeseci, nego je problem u tome da nađemo pravi optimum intervala od 4 do 10 kuna", rekao je Bandić koji je odbio reći hoće li u konačnici ukinuti ZET-ove karte od 4 kune, o čemu se špekulira već neko vrijeme.