OD 3200 Bechtelovih radnika koji su bili angažirani na izgradnji ličkog dijela dionice autoceste Zagreb-Split na završnim radovima radi njih samo 380. Oko 880 radnika koji koriste godišnje odmore ili im teku otkazni rokovi još su na platnom popisu.
Radnici koji još nisu dobili otkaz rade na uređivanju putova uz autocestu i ostalim detaljima, a kada i ti radovi budu gotovi, najkasnije za dva mjeseca, američka građevinska tvrtka u Hrvatskoj će ostati bez posla, piše Večernji list.
Postoji mogućnost da se Bechtel javiti na neki od natječaja za preostale neizgrađene dionice, a to će se znati tek nakon što se raspišu i nakon što u američkoj tvrtki naprave analize dokumentacije i ocijene je li im posao isplativ.
Prema procjenama, polovica od 3000 radnika za kojih već sada nema posla su Turci zaposleni u Enki, a polovica su hrvatski državljani.
Dio naših građevinara koji su radili za Bechtel nada se da bi opet mogli dobiti posao u američkoj tvrtki, koja će biti angažirana na izgradnji prometnica u Rumunjskoj. Nekoliko ljudi iz Hrvatske koji pripremaju projekt već je otišlo u Rumunjsku, a kada će početi radovi u Bechtelu ne mogu predvidjeti. Rumunjska je Bechtelu dodijelila poslove bez javnog natječaja te je zbog toga imala problema s Europskom unijom.
Hrvatska Vlada također je planirala Bachtelu dati posao bez javnog natječaja, no nakon žestokih kritika iz redova oporbe i primjedbi upućenih iz EU Sanaderova Vlada je odustala od nagodbe i najavila da će za 37 kilometara dugu dionicu Dugopolje-Šestanovac raspisati javni natječaj.
Ministr prometa Božidar Kalmeta u nekoliko navrata je spomenuo da bi Hrvatska mogla platiti više milijunsku odštetu, ako se Bechtel odluči na tužbu.