Foto: BIPA
PROTEKLE fiskalne godine BIPA Hrvatska zabilježila je porast bruto prometa od 22,01 posto u odnosu na 2015. godinu te je ukupna prodaja narasla na gotovo 60 milijuna eura.
U 2017. godini BIPA slavi desetu obljetnicu poslovanja u Hrvatskoj. Od dolaska na hrvatsko tržište 2007. godine kompanija bilježi stalan rast s desetak novih prodavaonica i oko 50 novih radnih mjesta godišnje. Tijekom prošle godine prodajna mreža povećana je za 11 trgovina, čime je otvoreno i 71 novo radno mjesto. Na kraju prošle godine BIPA je na hrvatskom tržištu imala 90 trgovina u kojima radi ukupno 445 zaposlenika.
"U 2016. godini BIPA je u razvoj poslovanja uložila četiri milijuna eura i namjera nam je uložiti još četiri milijuna eura tijekom ove godine. Naš je cilj u idućih pet godina otvoriti oko 50 novih trgovina te sukladno tome stvoriti i brojne nove prilike za zaposlenje u BIPA-i. Planiramo povećati naš izvrstan predani tim jer upravo zahvaljujući zaposlenicima možemo nastaviti stvarati novu vrijednost ne samo za kupce i dioničare, već i za druge dionike – partnere, dobavljače i gospodarstvo u cjelini“, rekao je glavni izvršni direktor kompanije BIPA Hrvatska Markus Geyer.
Billa se povukla, BIPA ostaje
Prošlu godinu obilježila je i prodaja kompanije BILLA Hrvatska kompaniji SPAR Österreichische Warenhandels AG, čime se grupacija REWE u Hrvatskoj povukla s tržišta maloprodaje hrane.
“Nakon desetljeća zajedničkog poslovanja s BILLA-om te neprekidnog širenja i rasta, BIPA će sada samostalno potvrditi svoju poziciju na hrvatskom tržištu drogerija. Sve što smo uspjeli ostvariti u proteklih deset godina dovelo nas je do točke na kojoj se trenutno nalazimo - zdrav smo i potpuno afirmiran vodeći igrač i odlučni smo nastaviti daljnji razvoj istim tempom“, istaknuo je glavni operativni direktor kompanije BIPA Hrvatska Davor Katalinić.