Screenshot: YouTube, Foto: FAH
ZAPOČELA je stručna rasprava o cjelovitoj kurikularnoj reformi osnovnog i srednjeg školstva, a o njoj su u emisiji Hrvatskog radija "U mreži prvog" raspravljali voditelj ekspertne radne skupine za provođenje cjelovite kurikularne reforme Boris Jokić, bivša ministrica obrazovanja i bivša ravnateljica VII. gimnazije u Zagrebu Ljilja Vokić i predsjednik školskog sindikata "Preporod" Željko Stipić.
Boris Jokić tvrdi kako se djecu mora potaknut na cjelovito čitanje, a u tu svrhu dobit će popis iz kojeg bi mogli birati.
"Nema obveznog popisa lektire, nema kanonskog djela. Nastavnicima se nudi širi popis iz kojega će oni određivati koja bi djela učenici trebali pročitati - u tome imaju autonomiju. Ideal je da više ne bude bubanja napamet - ali tome treba težiti. Treba naučiti učiti, rješavati probleme, kako stvoriti okruženje za učenje, kako kontrolirati emocije", rekao je Jokić te dodao da "bubetanje činjenica može biti nadoknađeno eksperimentima".
"Sve to izgleda dobro, ali da bi zaista postalo dobro moraju postojati operativnost", rekao je Jokić.
U jednom su se složili svi - za dobro obrazovanje potreban je politički konsenzus, odgovornost države i novac.