Platforma za rezervaciju smještaja Booking.com najavila je reorganizaciju poslovanja, signaliziravši da bi mogla gasiti radna mjesta.
Analiza poslovanja tek je krenula i još nije donesena konkretna odluka, objavila je u elektronskoj poruci kompanija, članica grupe Booking Holdings.
"Posrijedi je težak, ali nužan proaktivan korak koji bi trebao jamčiti agilnost Booking.coma u vrlo konkurentnom sektoru i inovacije usmjerene na kupce", stoji u priopćenju.
Na kraju prošle godine Booking Holdings zapošljavao je oko 23.600 ljudi, prema godišnjem izvješću grupe koje ne sadrži odvojene podatke za Booking.com.
U petak grupa je u podnesku američkom Povjerenstvu za vrijednosne papire i burzu (SEC) napisala da će navesti više pojedinosti o vremenskom okviru reorganizacije i o njezinom vjerojatnom utjecaju na zaposlenike i na financije "u primjerenom trenutku".
"Vjerujemo da će ta nastojanja poboljšati učinkovitost operativnih troškova, podići na višu razinu organizacijsku agilnost i osloboditi resurse za ulaganje u dodatno poboljšanje naše ponude putnicima i partnerima", stoji u podnesku.
"Modernizacija procesa i optimizacija nabave"
Booking Holdings dodao je i da će u sklopu reorganizacije modernizirati procese i sustave te optimizirati nabavu. Analiza obuhvaća samo Booking.com, ne i druge brendove, poput Pricelinea, Agode, Kayaka i OpenTablea, istaknuo je glasnogovornik kompanije.
Krajem listopada Booking Holdings izvijestio je da su mu ukupni operativni troškovi u trećem tromjesečju bili veći za 14.3 posto nego lani, dosegnuvši 4.8 milijardi dolara.
Ukupni prihod porastao je pak za devet posto, na 7.99 milijardi dolara. Broj noćenja uvećan je za 8.1 posto, na 299 milijuna.
Rast prihoda pratio je u stopu bruto vrijednost rezervacija koje su dosegnule 43.4 milijarde dolara. Broj noćenja uvećan je za 8.1 posto, na 299 milijuna. Neto dobit zadržala se na prošlogodišnjoj razini i iznosila je 2.5 milijardi dolara.
Potražnja u Europi i brojnim azijskim zemljama za putovanjima u inozemstvo bila je stabilna i nadoknadila je slabije rezultate u segmentu domaćih putovanja u SAD-u i Kini zbog slabije osobne potrošnje u uvjetima makroekonomskih teškoća, naveli su.