Foto: FaH
U posjetu Trogiru gdje je s gradskim čelnicima razgovarao o izgradnji mosta kopno - otok Čiovo, na upit novinara o odluci Cammea da odustane od poslovanja u Splitu, Butković je još jednom naglasio kako se moraju poštovati zakoni.
>> Oleg Butković, ministar koji je ubio promet
>> Splitski HDZ-ovac protiv HDZ-ovog ministra: "Samo u Splitu ne koristim taksi"
>> Baldasar pozvao Cammeo da se drži zakona, a uporno ih sam u tome sprječava
>> "Uber nije legalan": Butković najavio najjači udar na Uber, zabranit će im rad i oduzimati vozila
"Nisam protiv liberalizacije tržišta, a osnovana je i radna skupina koja će raditi na zakonskoj regulativi", rekao je Butković te najavio izmjene zakona o autotaksi uslugama.
Nakon što je prošlog petka prozvao Uber i Cammeo da posluju nelegalno, Cammeo se povukao iz Splita što je zaprepastilo građane, ali i izazvalo žustre reakcije političara. Na stranu Cammea stao je čak i Butkovićev kolega i kandidat za gradonačelnika Splita Andro Krstulović Opara koji je za Index rekao da se samo u svojem Splitu ne vozi taksijem jer su - preskupi, te da je hitno potrebno vratiti Cammeo u Split.
Val negativnih reakcija očito je djelovao i na samog Butkovića koji sada pokreće inicijativu za zakonskim promjenama. Peticiju s istim traženjem već je pokrenuo i splitski HSLS, a slično najavljuju i iz Cammea. Ipak, upitno je koliko će ovo smiriti Cammeo, koji je u dva tjedna vožnje u Splitu 'zaradio' više od milijun kuna kazni te im je gotovo četrnaest automobila isključeno iz prometa.
Vlasnik Cammea: Pozdravljamo odluku ministra
Što misli o ministrovom zaokretu upitali smo i vlasnika tvrtke Cammeo, iz koje su jučer indirektno za svoj odlazak iz Splita i subverziju poslovanja optužili i Butkovića. Poduzetnik Vlado Minovski za Index je pozdravio odluku ministra.
"Već smo inicirali i dali niz prijedloga za oslobađanje taksi tržišta te smo uvjereni da kao najveći privatni taksi prijevoznik u Hrvatskoj, s gotovo desetogodišnjim iskustvom i poznavanjem problematike, trebamo biti dio najavljene radne skupine koja će po hitnom postupku raditi na liberalizaciji taksi tržišta.
Cammeo već 10 godina prevozi putnike i potpuno je legalan u 9 gradova. Svugdje gdje smo došli nije uopće postojala navika korištenja taksi usluge te smo je mi stvorili i do sada zaposlili čak 825 djelatnika. Napominjem i da Cammeo olakšava život i kretanje kroz grad svim dobnim skupinama.
Liberalizacijom tržišta bismo se odmah vratili u Split i ponovno zaposlili sve djelatnike kojima smo se morali zahvaliti, a u najkraćem roku bismo se proširili i na druge gradove. Kroz model Cammeo partner i taksi dozvole, kao i u drugim gradovima, zaposlili bismo gotovo 1500 novih djelatnika", navodi Minovski.