Capak naručio 12 spotova. Posao dobila firma glumca, on je i jedini zaposleni

FOTO: Marin Tironi/PIXSELL

KAMPANJA "Misli na druge, cijepi se" po medijima se zadnjih dana provlači zbog loših rezultata koje je ostvarila. 

 

Sve manje Hrvata želi primiti spasonosne doze, cilj od 50 posto procijepljene populacije do srpnja neće se ostvariti, a krivca se intenzivno traži. Hrvatski zavod za javno zdravstvo, na čelu s Krunoslavom Capakom, počeo je provoditi akcije koje bi trebale privoljeti građane da prime doze, kao što je prisustvovanje koncertu pjevača Đanija Stipaničeva.

Prelistali smo evidencije javnih nabava i našli podatak da je Hrvatski zavod za javno zdravstvo u svrhu kampanje do sad potrošio 785.328 kuna, iako neki mediji nagađaju da je brojka prošla milijun. 

Osim što je tvrtka Biance Matković, ministrice iz vremena Ive Sanadera, dobila posao vrijedan 235.000 kuna za održavanje društvenih mreža HZJZ-a, i prije i nakon nje sklapani su ugovori.  

12 videa za 162.500 kuna 

Na stranici HZJZ-a pronašli smo ugovor nastao aktualnog mjeseca. Potpisao ga je Krunoslav Capak. Njime se naručuje "usluga izrade 12 spotova s ciljem promicanja cijepljenja protiv covida-19".

Cijena odabrane ponude je 162.500 kuna, a posao je dobila tvrtka DA FILM iz Zagreba. Na natječaj se javilo šest ponuđača, a DA FILM je, prema svemu sudeći, ostvario najveći broj bodova. 

Vlasnik tvrtke i jedini zaposleni je glumac Dejan Aćimović.

Ostvario je nekolicinu zapaženih uloga. Između ostaloga, glumio je u Paradi i u Ustavu RH. 

IMDb kaže da je utjelovio kapetana Hadžiju u seriji Crno-bijeli svijet, zatim Stipinog ćaću u Sonji i biku. Producent je jednog kratkog filma, jednog dokumentarca i jednog dugometražnog fantasy domaćeg filma, čija je ocjena 5.8/10 na tom popularnom servisu. 

Plakate su ugovorili bez javnog natječaja 

Još u siječnju ove godine HZJZ je za potrebe kampanje angažirao tvrtku B1 Plakati.

Ugovor je sklopljen bez javnog natječaja, iako je velike vrijednosti. Posao je sklopljen na 387.828 kuna.

U natječajnoj dokumentaciji stoji obrazloženje zašto je provedena dodjela ugovora bez prethodne objave, po mišljenju HZJZ-a, zakonita: 

"Za uslugu oglašavanja informativno-edukativne kampanje 'Misli na druge-cijepi se!' Naručitelj provodi pregovarački postupak iznimne žurnosti budući da nije bilo poznato kada će cjepiva dobiti odobrenje nadležnih institucija za puštanje u promet. Prva cjepiva u Hrvatsku su distribuirana krajem prosinca", navode u objašnjenju. Datum sklapanja ugovora je 15. siječnja.

Komentare možete pogledati na ovom linku.

Pročitajte više

 
Komentare možete pogledati na ovom linku.