AMERIČKI proizvođač robe široke potrošnje Colgate-Palmolive najavio je kupnju poslovanja za njegu kože francuske tvrtke Laboratoires Filorga Cosmetiques za 1,5 milijardi eura u sklopu širenja poslovanja s proizvodima za osobnu njegu.
Colgate želi proširiti poslovanje na osobnu njegu
Filorgini proizvodi za ublažavanje posljedica starenja kože prodaju se u više od 60 zemalja svijeta, a najveća su tržišta matična Francuska te Italija, Španjolska i Kina.
"Ovom će akvizicijom Colgate također steći pristup propulzivnom i velikom maloprodajnom kanalu na putničkim punktovima, posebice u Aziji", istaknuo je izvršni direktor američke tvrtke Noel Wallace.
Colgate je najpoznatiji po proizvodima za njegu zubi, a želi proširiti poslovanje i na područje osobne njege koje ima visoke marže. U sklopu tih nastojanja 2017. godine kupili su brendove za njegu kože PCA Skin i EltaMD, podsjeća Reuters.
Kupnju Filorge financirat će kombinacijom zaduživanja i gotovine. Trenutačno očekuju da će tu transakciju zaključiti u trećem kvartalu, predviđajući da neće utjecati na njihovu dobit po dionici u ovoj godini.