Da je Todorić izbornik nogometne momčadi, teško da bi zaigrao Hrvat

KONTROVERZNA reklamna kampanja koju je objavio Konzum (na nogometnom terenu  "domaći" Konzumov tim s hrvatskim robnim markama igra protiv stranih robnih marki Lidla i Bille) izazvala je ne samo bijes konkurencije iz Hrvatske koji su reklamu shvatili na uvredljiv i utuživ način, nego i podsmijeh mnogih jer se  Konzum opet "fura na domaće".

> Todorićeva Hrvatska do Tokija: "Jel´ ovo proizvod? Pa to ne znaš ni što je, ni odakle je!"

Naime, nakon što je Index objavio tekst iz kojeg je vidljivo da je od 63 proizvoda iz Konzumova asortimana Kplus i Standard svega 14 iz Hrvatske, a ostatak je zapravo iz uvoza te se na te proizvode samo lijepe Konzumove etikete, Ivica Todorić posustao je s reklamnom kampanjom o kupovanju "domaćeg". No, čini se da se vodio izrekom o kratkom pamćenju, jer se opet nadovezao kako je upravo on "perjanica i čuvar" hrvatskih proizvoda i gospodarstva jer u reklami poručuje da se "konzumira Hrvatsko".

Ako pretpostavimo da se doista odigrava nogometna utakmica, Todorić kao izbornik teško bi se uklopio u pravilo o najmanjem broju stranaca u prvih 11. U njegovoj idealnoj tržišnoj momčadi koja najbolje prolazi u njegovim trgovinama našlo bi se: Poljaka, Nijemaca, Srba, Britanaca, Mađara, Poljaka, Bugara, Nizozemaca...

Naglašavamo i kako Kodeks oglašavanja u svom članku 17. zabranjuje zloporabu i korištenje stranih robnih obilježja bez prethodnog odobrenja vlasnika tih robnih marki, što Todorić nije imao pa je za očekivati da će u ovoj tržišnoj utakmici presuditi sudac. Ne onaj sa zviždaljkom, naravno.

Komentare možete pogledati na ovom linku.

Pročitajte više

 
Komentare možete pogledati na ovom linku.