Direktorica Porschea pisala članak o Rimcu: "Njegova priča je prava inspiracija"

Foto: Dalibor Urukalovic/PIXSELL

DANIELA RATHE, direktorica smjernica, vanjskih odnosa i održivosti Porschea, napisala je za portal medium.com tekst o Mati Rimcu, a mi ga u nastavku prenosimo:

Da je Mate Rimac, osnivač i današnji predsjednik uprave Rimac Automobila, prije 12 godina sudjelovao u našem natjecanju ideja "Mobility for a better world" (Mobilnost za bolji svijet), njegove šanse za uspjeh bile bi zaista vrlo velike. 

Rimac je kao tinejdžer, u garaži svojih roditelja u Hrvatskoj, pretvorio stari BMW u električni automobil nakon što se motor s unutrašnjim izgaranjem pokvario tijekom jedne utrke.

Njegov automobil, koji je u sljedećim godinama postavio više rekorda u ubrzanju, bio je kamen-temeljac za tehnološku kompaniju Rimac Automobili, specijaliziranu za super sportske aute, koju je Rimac službeno osnovao 2009. godine, sa samo 21 godinom.

"Hrvatski električni pionir"

U međuvremenu je zagrebačka kompanija narasla na više od 500 zaposlenika i proizvela dva potpuno električna super sportska automobila – Concept One i C Two. Sljedeće godine počinje serijska proizvodnja modela C Two. Osim električkih automobila, hrvatska kompanija proizvodi pogonske i baterijske sustave za ostale proizvođače.

Prošle godine Porsche je kupio 10-postotni manjinski udjel dionica u Rimac Automobilima. Čvrsto smo uvjereni da su hrvatski električni pionir i njegova kompanija fantastični strateški partneri, s kojima možemo krenuti u budućnost električne mobilnosti.

Zajedno s našim financijskim direktorom Lutzom Meschkeom krajem lipnja posjetila sam Matu Rimca i njegovu ekipu u Hrvatskoj kako bih mladom utemeljitelju pružila podršku tijekom njegova susreta s hrvatskim premijerom Andrejem Plenkovićem.

Kao što je Lutz Meschke već objasnio u svom članku za LinkedIn Pulse, automobilska industrija, elektromobilnost i poduzetništvo u Hrvatskoj trebaju istu pažnju kao i tijekom nogometnog Svjetskog prvenstva 2018., kad je ova nacija senzacionalno ušla u finale.

Zašto su uložili u Rimac Automobile

No, zašto je električna mobilnost uopće središnje pitanje za Porsche? Zašto ulagati u mladi start-up u Hrvatskoj? I kamo nas vodi taj put? Svakako želimo ojačati svoju poziciju u globalnom natjecanju u inovacijama i lansiranju novih i održivih proizvoda na tržište.

Kao kompanija s dugom tradicijom, naša je zadaća uvijek biti korak ispred i jačati održivost naše budućnosti. Ali to nije jedini razlog zbog kojeg se tako snažno angažiramo u električnoj mobilnosti. Svjesni smo svoje odgovornosti prema ljudima i okolišu i želimo odlučno pridonijeti održivoj mobilnosti.

Održivost je temeljna komponenta našeg poslovnog modela i srednji korporativni cilj Porscheove strategije 2025. Neprekidno radimo na integraciji održivosti u sva područja našeg poslovanja i sve procese u lancu vrijednosti.

Na tržište stiže prvi električni Porsche

Naš je cilj da svoj ugljični otisak držimo na što nižim razinama te da smanjimo na minimum utjecaj na okoliš naših razvojnih i proizvodnih procesa. Od 2014. godine, Porsche je kroz proizvodnju već smanjio emisiju CO2 u vozilima za više od 75 posto.

Naše investicije u elektromobilnost su izraz naše opredijeljenosti da budemo pioniri u ovom polju. U rujnu 2015. godine predstavili smo Mission E, konceptualnu studiju potpuno električnog Porschea. Ove godine na tržište će biti plasiran prvi potpuno električni Porsche.

Taycan, čija je proizvodnja CO2 neutralna, najavljuje novu eru za Porsche. S modelom Mission E Cross Turismo naš sljedeći potpuno električni automobil već je u startnoj poziciji.

U sljedećih nekoliko godina nastavit ćemo razvijati svoju ponudu električnih vozila i proširiti ju na cijeli naš proizvodni program. S Porsche E-Performanceom, razvili smo sveobuhvatni koncept za sve potrebe električne mobilnosti.

Razmišljamo holistički, od infrastrukture za punjenje, preko aplikacija i usluga, do naprednih koncepta vozila, nacionalni i globalno, električno i digitalno. Ali uvijek održivo. 
 

Komentare možete pogledati na ovom linku.

Pročitajte više

 
Komentare možete pogledati na ovom linku.