Dodijeljene međunarodne Festo nagrade

NA 17. Festu su po prvi puta dodijeljene nagrade na međunarodnom natječaju za najbolje evente, tržišno komuniciranje i aktivnosti u odnosima s javnošću. Na natječaj je stiglo 27 prijava iz marketinških, event management i PR agencija iz Hrvatske, Crne Gore, Srbije i Makedonije.

Žiri kojeg su sačinjavali njegov predsjednik Aleksandar Kostadinov, urednik na HTV-u, te članovi Tomislav Šola, stručnjak za kulturni turizam, Marko Pekica, event i PR stručnjak, Drenislav Žekić član Izvršnog odbora HUOJ-a i Ekrem Dupanović, predsjednik No Limit festivala, dodijelili su sljedeće nagrade:

Najbolji Festo event - event marketing projekt u kojeg ulazi svaki marketinški odnosno promotivni projekt koji sadrži događanje (event) kao temeljni alat osmišljenog i realiziranog komuniciranja, je uradak "Noć gutača reklama", prijavitelja UNEX Grupe, agencije i oglašivača Euro RSCG.

Nagradu Festo PR Contest - za najbolju komunikaciju, odnosno, metodološki osmišljeno jednokratno ili višekratno komuniciranje sa eksternim ili internim javnostima uz upotrebu odgovarajućih komunikacijskih alata sukladno postavljenim ciljevima i projektiranim učincima - dobila je akcija "Čuvam svoje! Kampanja za očuvanje, korištenje i moderniziranje makedonske ćirilice", prijavitelja Agencije za odnosi so javnosti - Image PR - Skopje, Makedonske informativne agencije, Idea Plus komunikaciji - Skopje, agencije Image PR - Skopje, Makedonija i oglašivača Daily newspaper.

"Budućnost televizije leži u sposobnosti da se prilagođava i mijenja"

Pad poslovnog povjerenja koje su poljuljale financijske institucije značajno će utjecati na stanje na tržištu, rekao je Paul Kitcatt, kreativni partner i suvlasnik agencije Kitcatt Nohr Alexander Shaw. Govoreći o "Komuniciranju danas" zajedno sa svojim kolegom iz agencije Philipom Keevillom rekao je kako će u sljedećem razdoblju rasti samo oni poslovni poduhvati koji će inspirirati i opravdati povjerenje kupaca.

Kitcatt i Keevill preporučuju tvrtkama da slušaju kupca, da kod njega izazivaju empatiju, da s njime razgovaraju na istoj razini, a nikako s visoka, pokazuju umjesto da samo govore, dijele iskustvo s kupcem i s njime budu iskreni, poštuju njegov integritet, pokažu kako se na njih može računati, te da budu šaljivi.

"Televizija je još uvijek pobjednik, ali samo ako usvoji sveobuhvatni pristup i ako je se prestane doživljavati kao crnu kutiju. Treba napustiti strogu kategorizaciju medija i prihvatiti holistički pristup", istaknuo je u svom predavanju "Je li TV dobitnik ili gubitnik po prvi put" glavni tajnik udruženja EGTA - strukovne udruge prodavača oglasnog prostora Michel Gregoire. Ova udruga okuplja 106 kompanija u Europi, koje zajedno ostvaruju promet od 40 milijardi eura i drže 70 posto tržišta televizijskog oglašavanja te 50 posto tržišta radijskog oglašavanja

"Budućnost televizije leži u sposobnosti da se prilagođava i mijenja, što u konačnici znači konvergenciju medija, s televizijom u središtu" dodaje Gregoire. Pritom televiziju definira kao bilo koji format dužeg audiovizualnog sadržaja, linearni ili nelinearni, na bilo kojoj tehnološkoj platformi. Više izbora znači više gledanja televizije, a fragmentacija može biti dobra vijest, pojasnio je Gregoire.

Mediji su sada u isto vrijeme pod pritiskom recesije i digitalizacije, pa se moraju ubrzano prilagođavati. Gregoire vjeruje da smo u fazi stabilizacije gospodarske krize, ali kada ćemo iz nje izaći, to nitko ne zna. Iako su svi svjesni da je kresanje budžeta za oglašavanje u vremenima recesije pogrešan potez, kompanije to ipak rade, kako bi povećale profit za dioničare, rekao je Gregoire.

Nagradu Festo Adria Cup za najbolje tržišno komuniciranje na području turizma - koje osmišljavaju i realiziraju agencije za tržišno komuniciranje, hotelske tvrtke i lanci, turističke agencije, ministarstva turizma odnosno državne institucije koje se turizmom bave na nacionalnoj, lokalno i regionalnoj razini - dobio je uradak "Čarobna škrinjica", prijavitelja i agencije Luminus creative.

Sponzorirani članak

Komentare možete pogledati na ovom linku.

Pročitajte više

 
Komentare možete pogledati na ovom linku.