Facebook će vas prestati pratiti na internetu, ali ćete to morati sami zatražiti

Foto: Epa

FACEBOOK je danas objavio da će promijeniti svoju dosadašnju politiku i dopustiti korisnicima da vide i kontroliraju podatke koje druge internetske stranice i aplikacije dijele s društvenom mrežom kako bi poboljšale ciljani marketing, čime tvrtka želi pokazati da jača zaštitu osobnih podataka svojih korisnika.

To je objavljeno manje od tjedan dana nakon novih objava o postupcima najveće društvene mreže na svijetu koja je priznala da ima transkripte razgovora nekih korisnika, nakon što ih je dugo nijekala. Uz novo obilježje uvedeno u utorak, Facebook objašnjava da želi korisnicima vratiti kontrolu nad njihovom podacima.

Od sada će korisnici moći odlučiti hoće li ili ne podaci koje Facebook preuzima od aplikacija ili web stranica trećih strana biti povezani s njihovim računima na društvenoj mreži.

Postavka Off-Facebook Activity omogućit će vam da detaljno proučite koje točno podatke različite aplikacije ili web stranice dijele o vama. Nakon toga ćete moći ukloniti te podatke sa svog Facebook profila; bilo cijeli niz ili ih izdvojiti pojedinačno.  

Prvo u Irskoj, Španjolskoj i Južnoj Koreji

"Obično koristimo te podatke za predlaganje reklame u vezi traženih proizvoda ili informacija. Ali čini nam se važnim pružiti veću transparentnost i kontrolu našim korisnicima u vezi te vrste podatka", objasnila je tijekom online konferencije za novinare Stephanie Max, voditeljica razvoja funkcionalnosti.

Ove nove postavke privatnosti pokrenute su danas u Irskoj, Španjolskoj, Južnoj Koreji, a globalno će se proširiti sljedećih mjeseci i omogućit će svakom korisniku da odluči hoće li svi ili samo dio podataka koje Facebook preuzme drugdje moći biti povezani s njegovim osobnim računom.

Te informacije koje američka skupina prikuplja posvuda, na web stranicama, u e-trgovini, na aplikacijama, ili web stranicama za tisak, putem određenih alata Facebook stavlja na raspolaganje drugim reklamnim i tvrtkama koje prate promet ili pretraživanje proizvoda.

Ti podaci sadržavaju i jednu vrstu aparata koji se koristi za povezivanje, što omogućuje Facebooku da ponudi ultra ciljane reklame, koje se skuplje prodaju tvrtkama i ključni su izvor prihoda društvene mreže.

Komentare možete pogledati na ovom linku.

Pročitajte više

 
Komentare možete pogledati na ovom linku.