Filipinska reklamna agencija ispričala se zbog korištenja snimki drugih zemalja u promotivnom turističkom videu, prenosi BBC. U kampanji su korištene snimke rižinih terasa u Indoneziji, pješčanih dina u Ujedinjenim Arapskim Emiratima i slijetanja zrakoplova u Švicarskoj.
Agencija DDB Philippines ispričala se zbog "nesretnog propusta". Filipinska tajnica za turizam Christina Garcia Frasco rekla je da za snimanje videa nisu korištena javna sredstva.
Frasco je rekla da je ministarstvo turizma opetovano tražilo potvrdu reklamne agencije DDB Philippines da su materijali korišteni u videu njihovi vlastiti i originalni. Po njezinim riječima, "u svim ovim prilikama DDB je opetovano uvjeravao da su izvornost i vlasništvo svih materijala u redu".
"Korištenje pohranjenih snimki u videima raspoloženja standard u industriji oglašavanja"
Sporni video napravljen je kao dio kampanje "Love the Philippines" vrijedne 900.000 dolara, koja je pokrenuta krajem lipnja. Korištenje videa iz drugih zemalja prvo je otkriveno analizom francuske novinske agencije AFP i filipinskog blogera Sass Rogando Sasota.
Ministrica je najavila da će njen odjel osigurati da DDB Philippines preuzme odgovornost za video. DDB Philippines sa svoje strane je naveo da je korištenje pohranjenih snimki u videozapisima raspoloženja standard u industriji oglašavanja, ali se ispričao zbog korištenja stranih videa u ovom slučaju.
"Upotreba stranih snimki u kampanji koja promiče Filipine krajnje je neprikladna i kontradiktorna ciljevima", priznala je agencija. Videozapis je u međuvremenu uklonjen.