Foto: Press
Uspješna suradnja koja je započela prije desetak godina kroz niz projekata od sada udruženim snagama, priopćili su iz agencije Five.
Ovaj priznati studio poznat je po kreativnom pristupu projektima koji se ističu inovativnošću i kvalitetom, čemu svjedoče različite strukovne nagrade (poput domaćih Ideja X i MIXX, Effiea i nagrade HDD-a, ali i stranih poput European Design Awarda, World Summit Awarda i AVICOM Special Awarda) te veliki broj domaćih i stranih klijenata. Revolucija je sudjelovala u digitalnim uspjesima nekih od vodećih brendova na hrvatskom tržištu poput Ožujskog, Beck’sa, Nikea, City centra one te uspješno već niz godina radi na globalnom tržištu s firmama poput Molson Coors Europe, Ziggy Creative Colony iz Švedske, Ascentjet iz Švicarske ili bUnited iz SAD-a.
Poseban fokus djelovanja su interaktivni postavi gdje sustavno radi na projektiranju i razvoju potpuno nove infrastrukture kapitalnih kulturnih projekata; polazeći od sjajnih interakcija u centru za posjetitelje Ivanina kuće bajke u Ogulinu, Kuće za brodice u Nacionalnom parku Brijuni, Podzemni grad Paklenice u Nacionalnom parku Paklenica, međunarodnog istraživačkog projekta BauNet koji je predstavljen kroz veliku izložbu Bauhaus u Muzeju suvremene umjetnosti ili Ben Nevis centra za posjetitelje u Škotskoj koji je trenutno u nastajanju.
Na inozemnom tržištu radit će pod brendom Five
"Znanja koje Revolucija donosi, a tu su prvenstveno ona u dugogodišnjem iskustvu izrade i razvoju internet stranica i internet aplikacija te velikom iskustvu dizajnu interakcija s posebnim fokusom na istraživanje korisničkih doživljaja, u Fiveu će nam pomoći proširiti opseg usluga koje možemo isporučiti, ne smanjujući pritom dosad uvijek održavanu najvišu kvalitetu. Jake snage dizajn i developmenta Revolucije omogućit će nam tako izradu projekata koji izlaze iz okvira “običnih” mobilnih aplikacija.
Vladimir Končar, kreativni direktor Revolucije i njegov tim, u Fiveu će preuzeti neke od većih projekata, zbog čega smo posebno uzbuđeni jer će ih njihovo znanje i iskustvo podići na još veću razinu.
Na domaćem tržištu Revolucija će nastaviti djelovati pod vlastitim brendom dok ćemo na svjetskom tržištu nastupati pod zajedničkim brandom Fivea. Zbog svega nabrojenog, smatramo da smo u Fiveu napravili pravu revoluciju zbog koje se posebno veselimo početku 2017.", zaključuje se u priopćenju.