DA autobusi, kao i cjelokupna usluga domaćeg prijevoznika Croatia Bus i nije na nekoj razini, više nije vijest. No unatoč brojnim tekstovima koji su se bavili pritužbama putnika na različitim relacijama ove tvrtke, njih to, kako se čini, pretjerano ne zanima.
Autobus kasnio u polasku 35 minuta
Posljednja pritužba odnosi se na autobus koji je 31. kolovoza ove godine trebalo ići iz Splita u 12:30 za Zagreb. Pišemo trebao, jer kako nam je ispričala jedna od putnica, Veronika Fister, autobus je krenuo s kašnjenjem od 35 minuta u polasku.
Sjedala se nisu mogla zakočiti pa su padala po putnicima
Osim toga, kako nam je putem mejla opisala Fister, veliki dio sjedala u autobusu nije se mogao zakočiti tako da se putnici nisu mogli nasloniti jer bi tada sjedalo palo na putnika iza i time mu narušilo minimum komfora.
Ni klima nije bila ispravna, a zastori potrgani
Fister je navela kako ni klima-uređaji nisu bili ispravni.
"Nisu se mogli otvoriti pa ih je većina razvaljena, a da bi putnici smanjili puhanje, u otvore su nagurane maramice ili vrećice", požalila nam se Fister.
Uz sve to velik dio zastora je bio potrgan "pa se putnici nisu mogli adekvatno zaštititi od sunca", napisala je Fister.
Iz Croatia Busa putnici nisu željeli refundirati novac
"Od kompanije Croatia Bus zatražila sam povrat novca zbog uvjeta neprimjerenih dugim putovanjima i tako visokoj cijeni, no ta molba je izignorirana", napisala je Fister.
Zbog čega je došlo do kašnjenja te kako komentiraju navode o autobusu koji je po opisu ravan onom iz kultnog filma "Tko to tamo peva", pitali smo i tvrtku Croatia Bus, a odgovore ćemo objaviti čim i ako ih dobijemo.