FOTO Mladić u studentskoj menzi na tanjuru s pizzom dobio žohara

Foto: Čitatelj

U pizzi koja je poslužena u menzi u Studentskom domu Stjepan Radić u Zagrebu student je jučer pronašao žohara. Mladić kaže da je istog dana insekta u tanjuru pronašao i drugi student. Fotografije su objavljene u Facebook grupi SD Stjepan Radić.

Iz Studentskog centra za Index kažu da su za kukce u hrani saznali s Facebooka te da je ravnatelj naložio hitni inspekcijski nadzor i zatražio očitovanja osoblja.

"Osoblju restorana nije prijavljen ovaj događaj te su o predmetnome saznali iz objava na društvenim mrežama usprkos molbama i vidljivo postavljenim obavijestima o načinu podnošenja prigovora odgovornoj osobi u kuhinji na liniji samoposluživanja u svezi kvalitete hrane", kažu iz Studentskog centra za Index.

"Sve smo pregledali, opet ćemo provesti dezinsekciju"

"Pregledane su sve namirnice koje se koriste u pripremi pizze u skladištu i termičkom bloku te nisu uočene nesukladnosti u pogledu senzorskih svojstava", kažu iz Studentskog centra. Dodaju i da su pregledani svi strojevi za pripremu tijesta, peć za pizzu, hladnjaci za čuvanje namirnica, hladnjaci i tople kupke na liniji za podjelu hrane i da nisu uočene nesukladnosti u temperaturnom režimu čuvanja namirnica.

"U sklopu redovne dezinsekcije prema Planu provedbe mjera DDD-a, (a zbog primijećene pojave štetnika) kompletni prostor pizzerije s pripadajućim prostorijama je podvrgnut dezinsekciji u prošlom tjednu (srijeda) i ponovljenoj akciji dezinsekcije (ponedjeljak) kako bi se uspješno suzbile sve razvojne generacije štetnika.

Postoji opravdana sumnja kako je pronalazak štetnika u hrani izravno povezan s provedbom DDD mjera i njihovim suzbijanjem. Provedene su dodatne mjere čišćenja i dezinfekcije prostorija pizzerije i linije samoposluživanja, svi zaposlenici pozvani su na dodatni oprez te će se ponoviti mjere dezinsekcije kuhinje i linije samoposluživanja danas, 1. prosinca 2023. godine metodom geliranja i prskanja", kažu.

"Javite nam odmah ako nešto nije u redu"

Osoblje restorana naknadno je kontaktiralo studente, ispričalo se zbog propusta te je studentu vraćen novac.

"Ovom prilikom želimo se ispričati studentima na propustu koji se dogodio te pozvati ih na suradnju kako bismo što brže i efikasnije riješili sve izazove s kojima se susrećemo. Molimo studente ako nisu zadovoljni kvalitetom usluge studentskog obroka ili uslugom studentskog restorana SC-a Zagreb da se odmah jave odgovornoj osobi restorana te pošalju e-mail na adresu: prehrana@sczg.hr", poručili su iz Centra.

Napominju da je važno da sačuvaju račun kako bi se znala točna lokacija i vrijeme konzumacije te specifikacija artikla na računu. Važno je i da studenti imaju potvrdu o posjedovanju studentske iskaznice.

"Prigovor studenta odmah na licu mjesta olakšava nam cijeli proces, vjerodostojan je i isti nitko ne može dovesti u pitanje", kažu iz Studentskog centra.

Komentare možete pogledati na ovom linku.

Pročitajte više

 
Komentare možete pogledati na ovom linku.