Francuski Decathlon najavljuje više od 60 novih trgovina u Njemačkoj

Foto: Shutterstock

Francuski lanac trgovina sportskom opremom Decathlon najavio je više od 60 novih trgovina u Njemačkoj do kraja 2027. godine, istaknuvši da namjerava iskoristiti priliku koju otvaraju ispražnjeni poslovni prostori u gradskim središtima.

Decathlon trenutačno u Njemačkoj ima 86 trgovina, a za dvije godine trebao bi ih imati više od 150.

Otvaranje novih trgovina i modernizacija postojećih lokacija tražit će do 100 milijuna eura ulaganja i vjerojatno otvaranje tisuća novih radnih mjesta, rekao je šef Decathlonovog njemačkog poslovanja Arnaud Sauret.

Decathlon želi povećati tržišni udio i prihod, naglasio je Sauret, ne navodeći brojke. 

Razmatra se širenje poslovanja

Do kraja ove godine francuska kompanija namjerava u Njemačkoj otvoriti dvije nove trgovine, uključujući manju lokaciju na glavnom kolodvoru u Potsdamu i veću u središtu Hamburga.

Razmatraju i širenje poslovanja u drugim gradovima, poput Nuernberga, Freiburga, Rostocka, Oberhausena i na širem području Kassela.

Njemački građani smanjuju potrošnju zbog gospodarske neizvjesnosti i inflacije, ali Decathlon vidi priliku u ispražnjenim poslovnim prostorima u gradskim središtima i namjerava je iskoristiti kako bi se približio kupcima, prema riječima šefa za proširenje Stefana Kaisera.

Konkurentno tržište sportske opreme

Nove trgovine bit će otvorene u trgovačkim centrima i u pješačkim zonama, s fokusom na određene sportove, ovisno o potražnji. U Muenchenu bi tako trebala biti otvorena prodavaonica opreme za planinske sportove.

Njemačko tržište sportske opreme vrlo je konkurentno i mjeri se u milijardama eura. Vodeću poziciju zauzima Intersport s godišnjim prihodom od oko 3,5 milijardi eura, a slijedi Sport 2000 s 2,95 milijardi eura.

Decathlonov prihod iznosi oko 1,1 milijardu eura.

Komentare možete pogledati na ovom linku.

Pročitajte više

 
Komentare možete pogledati na ovom linku.