Hotel Duga Uvala: Profesorica nema dokaza da su ju izgrizle stjenice

Foto: Čitatelj Indexa

INDEX je prije mjesec dana objavio članak "Katastrofalni uvjeti dočekali djecu u Dugoj Uvali. Profesoricu su izgrizle stjenice".

Sada su iz Hotela Duga Uvala poslali demanti koji objavljujemo u cijelosti.

"Nitko se osim neimenovane profesorice nije požalio"

"U članku pod naslovom 'Katastrofalni uvjeti dočekali djecu u Dugoj Uvali. Profesoricu su izgrizle stjenice' iznesene su netočne informacije kojima je grubo povrijeđena čast i ugled hotela.

Netočno je i zlonamjerno u članku navedeno kako su profesoricu u hotelu izgrizle stjenice. Hotel Duga Uvala je samo ove godine ugostio tisuće gostiju i nitko osim neimenovane 'profesorice' nije vidio niti se požalio na ugrize stjenica. Činjenica da su 'profesoricu' izgrizle stjenice ni u kojem slučaju nema veze s hotelom, niti ista pruža ikakve dokaze da su je stjenice izgrizle u hotelu.

Unatoč navedenom, hotel je po pravilima struke proveo preporučene mjere dezinfekcije i dezinsekcije, iako za navedeno nije bilo nikakve potrebe. Hotel je stoga zbog paušalnih i zlonamjernih navoda o svom trošku morao iznijeti znatan materijalni trošak kako bi 'otklonio' problem kojeg nije ni bilo.

Netočna je informacija da je krov bilo koje sobe prokišnjavao. Točno je da je tijekom boravka grupe u jednoj od soba pukla cijev, zbog čega je došlo do kapanja vode na jednom mjestu, a što su kućni majstori otklonili u razumnom roku.

"Stvara se dojam da hotel nije ispunio preuzetu obvezu"

Nadalje, stvara se dojam kako hotel u pogledu konzumacije hrane i pića nije ispunio preuzetu ugovornu obvezu. Naime, za svaki obrok je ponuđen izbor jela (švedski stol) uz neograničenu konzumaciju hrane i pića (sokova). Navedeno je razvidno i iz izjave jednog od učenika koja je u članku prenesena, pa je stoga nejasno zašto se pokušava stvoriti dojam o lošoj usluzi iz naslova dok se u članku prenosi da stvarne činjenice ne odgovaraju naslovu.

Nadalje, netočna je objavljena informacija kako su 'zidovi pljesnivi, sobe derutne i neuredne, a posteljina i madraci prljavi'. U provedenom inspekcijskom nadzoru koji je uslijedio po prijavi, Državni inspektorat je utvrdio da su okoliš, vanjski izgled objekta, uređenje, oprema i uređaji u ispravnom i funkcionalnom stanju, te da nisu dotrajali niti oštećeni.

Naime, da su iznesene tvrdnje iz članka točne, sigurno bi i Državni inspektorat kao tijelo nadležno za provođenje inspekcijskoj nalaza isto utvrdio. S obzirom na to da je Državni inspektorat po provedenom nadzoru utvrdio kako su informacije o stanju u hotelu iznesene u članku netočne, razvidno je kako je objavljivanjem istih informacija hotelu nanesena šteta jer informacije objavljene u članku ne odgovaraju stvarnom stanju.

Ovim putem napominjemo kako je hotel u ovogodišnjoj predsezoni primio te pružio ugostiteljske usluge za više od pedeset grupa (u najvećem dijelu djece vrtićke, osnovnoškolske i srednjoškolske dobi). Niti jedna od grupa koja je došla u hotel nije prekinula, skratila ili odustala od boravka u hotelu, pa čak ni grupa iz Bregane koja se navodi u članku.

"Kvarovi su bili kontinuirano otklanjani"

Nadalje, naglašavamo kako su sve primjedbe i kvarovi koji su prijavljivani (a koji su posljedica redovnog rada hotela) bili kontinuirano otklanjani. Pojedinci iz osnovne škole Bregana bez da su slijedili propisani postupak podnošenja prijave (prijava nedostatka i ostavljanja primjerenog roka za otklanjanje nedostatka, izjavljivanje prigovora i upis u Knjigu žalbe, zahtjev za umanjenje cijene) su iznijeli svoju stranu priče u medije zlonamjerno i tendenciozno te tako prouzročili znatnu štetu hotelu.

Napominjemo kako je u članku zlonamjerno objavljena fotografija iz sobe 623, a koja soba je u fazi obnavljanja te nije u upotrebi. Objavljivanjem navedene fotografije pokušao se stvoriti dojam kao da sve sobe u hotelu izgledaju kao ta soba.

Zaključno, napominjemo kako je hotel navedenoj školi pružio uslugu koja je ugovorena bitno ranije od datuma smještaja bez podizanja cijena i promjene uvjeta, po cijeni od 210 kuna za puni pansion po osobi, uz korištenje bazena i drugih zabavnih sadržaja. Dakle, hotel bez obzira na promijenjene okolnosti na tržištu nije intervenirao u ugovorene cijene, iako bi s obzirom na sve na navedeno imao pravo.

Objavljeni članak imao je za posljedicu znatnu negativnu medijsku pažnju usmjerenu prema hotelu, te je kao izravna posljedica takve medijske pažnje došlo do otkazivanja već unaprijed ugovorenih smještaja od strane više grupa, što je hotelu prouzročilo znatnu materijalnu šteta, zbog čega će moja stranka pokrenuti odgovarajuće postupke radi naknade štete."

Komentare možete pogledati na ovom linku.

Pročitajte više

 
Komentare možete pogledati na ovom linku.