Foto: Marko Lukunic/PIXSELL
HRAST je zbog sukoba oko izbora novog voditelja Eksperimentalne radne skupine napao ministricu Blaženku Divjak.
Matko Glunčić oko kojeg su se, kako se nagađa, sukobili Divjak i premijer Plenković, iako nije član Hrasta, iz njihove je kvote došao na poziciju državnog tajnika u Ministarstvu obrazovanja.
Glunčića na čelu tijela koje će voditi kurikularnu reformu ne želi, a u njegovu je obranu stao Hrast. U priopćenju koje su poslali zapitali su se zašto ministrica ne želi Glunčića na čelu ekspertne skupine.
Priopćenje prenosimo u cijelosti.
Hrast: Divjak na sve načine želi spriječiti imenovanje Glunčića
"Nakon osmosatnog pregovaranja i nagovaranja na Posebnom stručnom povjerenstvu o izboru vodeće osobe za Ekspertnu radnu skupinu HRAST daje punu podršku struci i izboru osobe koja je u natječajnom postupku najbolje ocijenjena za tu funkciju. Ta osoba je doc. dr. sc. Matko Glunčić, trenutni državni tajnik u Ministarstvu znanosti i obrazovanja.
Doc. dr. sc. Matko Glunčić sam se prijavio prije tri godine za člana Stručne radne skupine iz fizike i tako pokazao da osobno želi obrazovnu reformu. No, tijekom svog stručnog rada uvidio je da u procesu koji je tada vodio g. Jokić ima puno stručnih nedostataka. Te je nedostatke kasnije i Stručno povjerenstvo MZO-a detektiralo u 31 točki.
Ministrica Divjak na sve moguće načine pokušava osujetiti imenovanje g. Glunčića, štoviše već je nakon početne formalne provjere kandidata prošli tjedan istupila u medijima s tezom da on sigurno neće biti izabran. Zašto?
G. Glunčić je kao član Vijeća roditelja u školi koju pohađaju njegova djeca kritički ukazao na sve probleme, nedorečenosti, netransparentnosti i nekompetentnosti predloženog eksperimentalnog programa koji ministrica pod svaku cijenu želi ugurati u škole već ovu jesen, ali i pogrešnog smjera u kojem se vodi reforma obrazovanja.
Skoro sve dosad pristigle recenzije traže značajniju doradu kurikulskih dokumenata. Primjerice, prije nekoliko dana je objavljeno da je Povjerenstvo za recenziju kurikula povijesti, na čijem je čelu akademik Tomislav Raukar, dalo izrazito negativnu recenziju kurikula povijesti. Od sedam kategorija recenzije, sadržaju povijesti dodijelili su dvije jedinice, tri dvojke i dvije trojke. Želimo li takav kurikul za svoju djecu ili želimo kurikul s najboljim ocjenama?
"Divjak agresivnim pristupom gazi struku"
Jasno je da je HNS razočarao svoje birače neprincipijelnim ulaskom u koaliciju s HDZ-om. Zato su i doveli ministricu Divjak koja je svojim agresivnim pristupom spremna zgaziti sve stručne argumente kako bi uvela bilo kakvu „reformu“ i kako bi HNS to mogao prikazati svojom političkom pobjedom.
No, ključno je pitanje hoće li premijer Plenković dobrobit hrvatskog odgojno-obrazovnog sustava, a samim time i budućnost naše djece u potpunosti predati u lijevo – liberalne ruke HNS-u za njihovu političku promociju. Oni su više puta pokazali da im stručnost te hrvatski identitet i vrijednosti koje temeljno određuju hrvatski narod ne znače gotovo ništa.
Reforma odgojno-obrazovnog sustava mora se konačno početi cjelovito provoditi usklađena s potrebama modernog vremena i s jasnim identitetskim i domoljubnim vrednotama. Hrvatska mora obrazovati djecu i mlade ljude, koji će stručno biti sposobni odgovoriti svim izazovima modernog društva, ali istovremeno imati usađenu ljubavi prema svojoj domovini Hrvatskoj", stoji u priopćenju koje potpisuje predsjedništvo stranke Hrast.