Pošiljke kasne mjesecima, računi ne dolaze, a Pošta se hvali kvalitetnom uslugom

Foto: Hrvoje Jelavic/PIXSELL

SKORO dva mjeseca Hrvatska pošta dostavljala je pošiljku iz Zagreba za Istru, a dva tjedna trebalo im je s jednog na drugi kraj glavnog grada. Na kraju, mnogi se žale, paketi nisu bili ni dostavljeni jer danas poštari, osim što ne zvone, više ne ostavljaju ni ceduljicu.

Osim paketa kasne i računi, ali za razliku od građana na zagrebačkoj Trešnjevci, u Splitu su ih dočekali u svojim sandučićima. Naime, na Trešnjevci su poštari nasumično ostavljali buntove s više od stotinu omotnica koje su stanari na kraju sami razvrstavali.

"Vratilo mi se pet pošiljki, dodatno potrošim 30 eura"

Stoga se posljednjih mjeseci proširila lista klijenata Pošte koji nisu zadovoljni uslugom. Jedan od njih je i Zagrepčanin koji se bavi izdavanjem knjiga pa dnevno šalje i po nekoliko pošiljki. Nikada nije bio oduševljen njihovom brzinom, no priča nam kako u posljednje vrijeme primjećuje velike probleme.

"Slao sam pošiljku za Istru i nisam mogao niti zamisliti da će joj trebati skoro dva mjeseca da stigne na odredište. Bilo mi je vrlo neugodno jer se radilo o klijentu koji je kupio knjigu, no srećom je imao razumijevanja jer se radilo o Pošti.

Nije to jedini problem, prošli tjedan mi se pet pošiljki vratilo s oznakom da ih primatelj nije podigao. To mi je nevjerojatno da niti jedan čovjek nije preuzeo pošiljku, vjerojatnost je jako mala. Uglavnom su mi svi oni rekli da im poštari nisu zvonili, ali ni da nisu dobili nikakvu obavijest o preuzimanju paketa u poslovnici", ispričao nam je Zagrepčanin koji je zbog toga morao dodatno potrošiti 30-ak eura.

"Meni se vrati pošiljka koja je poslana pouzećem i onda ja moram platiti oko 8 eura trošak povratka. I za svaki paket ja moram platiti oko 8 eura. Uglavnom, otišlo je oko 30 eura samo za taj povrat. Ne mogu tvrditi čija je to greška, ali mi je slučajnost prevelika. Da toliki broj ljudi u istom tjednu nisu preuzeli pakete.

I stalno mi se ljudi javljaju i žale za kašnjenja, pošiljke koje putuju po Zagrebu čekaju duže od tjedan dana, što je po meni suludo. Mislim da ću na kraju preko drugih slati jer ovo više nema smisla."

Dodao je kako nije slao pritužbe zbog nedostatka vremena, ali i želje, jer su mu drugi kazali kako se iz Pošte ne javljaju na telefon niti odgovaraju na e-mailove. Prigovore je slala Splićanka koja nam se požalila kako su u njihovoj zgradi u kvartu kasnili računi, sudski pozivi i paketi. No odgovor nikada nije dobila, a jedino što joj je preostalo je, kaže, čekanje.

Razloge dugotrajnog kašnjenja Pošte pojedini vide u nemarnim radnicima, ali i strancima koji obavljaju taj posao iako se još ne snalaze s adresama i ulicama. Drugi pak imaju teoriju da pismovne pošiljke kasne zbog toga što se Odjel razrade pisama preselio iz nove sortirnice u Velikoj Gorici u obližnje skladište zbog nedostatka prostora.

HP: Kašnjenja nisu pravilo, nego iznimka

Provjerili smo s Hrvatskom poštom koji su razlozi sve većeg broja nezadovoljnih klijenata te kriju li se oni u novoj sortirnici. Prema njima, radi se o lokaliziranim problemima koje su, tvrde, riješili.

"Upoznati smo s pojedinačnim slučajevima nepravilnosti u dostavi u kojima radnici svoj posao nisu obavljali profesionalno. U takvim slučajevima pokreću se stegovni postupci koji između ostalog uključuju i otkaz ugovora o radu kao u slučaju dostave na području Trešnjevke.

Uz sve kontrole koje interno provodimo postoje i neovisna mjerenja kvalitete koja pokazuju kako propisanu razinu kvalitete premašujemo. Još jednom pozivamo sve korisnike da bilo kakvu nepravilnost ili poteškoću prijave Kontakt centru", poručili su iz Hrvatske pošte te dodali:

"Nije bilo nikakvih promjena u sortirnici u Velikoj Gorici. Na području Zagreba otvorili smo nekoliko novih dostavnih područja kako bismo dodatno ubrzali dostavu, ali sortiranje svih pošiljaka obavlja se u Velikoj Gorici.

Hrvatska pošta svakog dana uruči više od milijun pošiljaka i kašnjenja nisu pravilo, nego iznimka. Konkretno, uslijed perioda vršnog opterećenja može doći do kratkotrajnih i lokaliziranih kašnjenja u isporuci, ali nikako na razini cijele Hrvatske."

Poštu svakodnevno raznosi oko dvije tisuće poštara, a kada je u pitanju nedostatak radnika, kažu kako im tek u nekim mjestima nedostaje nekoliko poštara. Ipak, smatraju kako se treba gledati šira slika jer je po njima kvaliteta dostave pismovnih pošiljaka iznad one propisane zakonom, a svakodnevno, hvale se, dostavljaju i rekordne količine paketa.

Komentare možete pogledati na ovom linku.

Pročitajte više

 
Komentare možete pogledati na ovom linku.