TVRTKA Fimi-media, koja se ovih dana spominje u kontekstu dobivanja poslova s državnim tvrtkama nakon preporuke odbjeglog premijera Ive Sanadera, nije članica niti jedne strukovne udruge u odnosima s javnošću.
"Fimi-media nije članica niti jedne strukovne organizacije koja okuplja profesionalce, odnosno tvrtke koje se bave odnosima s javnošću. Stručnoj javnosti je stoga nepoznata djelatnost i projekti navedene tvrtke", tvrdi u svojem priopćenju Hrvatska udruga za odnose s javnošću te objašnjava kako se, prema medijski dostupnim informacijama, Fimi-media bavila posredovanjem u zakupu medijskog prostora ili organizaciji događaja.
Poslove koje obavlja Fimi medija obavljaju marketinške agencije
Iz te udruge pojašnjavaju kako su to poslovi koje po svojoj nadležnosti obavljaju marketinške, odnosno specijalizirane agencije za zakup medija ili organizaciju događaja. Ovoj udruzi očito smeta što se se Fimi-media svrstava u PR agencije.
"S ciljem očuvanja digniteta struke profesionalaca u odnosima s javnošću, molimo medija da u daljnjem praćenju ove afere ne koriste izraz PR agencija ili agencija za odnose s javnošću jer time javnost dovode u zabludu nanoseći trajnu štetu cjelokupnoj struci u Hrvatskoj", tvrde iz Hrvatske udruge odnosa s javnošću te dodaju kako podržavaju otvaranje tema javnih natječaja za državne institucije.
Nakon Sanaderove preporuke posao procvjetao
Podsjetimo, Fimi-media se počela spominjati kada je u javnost izašla priča da je bivši premijer Ivo Sanader 2007. godine u Vladu pozvao 20-ak direktora javnih poduzeća te im sugerirao da razgovaraju s direktorom Carinske uprave Mladenom Barišićem. Barišić je u to vrijeme bio i rizničar HDZ-a te je na daljnjim sastancima s direktorima javnih poduzeća predložio da poslove sklapaju s tvrtkom Fimi-media Nevenke Jurak. Nakon tih sastanaka, posao tvrtke je procvjetao te je prošle, recesijske godine zaradila 40 milijuna kuna.