NAKON velikog uspjeha koji je prvi hrvatski automobil na električni pogon postigao na nedavno održanom ženevskom autosalonu, njegovi konstruktori i pokretači projekta krenuli su u prve razgovore s potencijalnim proizvođačima, prenosi Večernji list.
Poslovne banke u Hrvatskoj nemaju razumijevanja za "Dok-ingov" projekt
XD pogone dvije baterije s kojima mu je autonomija kretanja oko 250 kilometara, a preračuna li se cijena potrošene struje i usporedi s gorivom koje potroši, primjerice, Golf s dizelskim motorom, dolazi se do podatka da vlasnik električnog XD-a potroši za deset puta manje novca za pogon od vlasnika Golfa. Zbog toga i ne čudi što je zanimanje za ovakve automobile veliko.
Kada bi se novi automobil proizvodio manufakturno, dakle, ručno, komad po komad, njegova bi cijena prešla 30.000 eura i ne bi moglo biti proizvedeno dovoljno komada koji bi zadovoljili interes kupaca. NO u slučaju industrijske proizvodnje u Hrvatskoj ili pak u suradnji s nekim od velikih proizvođača, njegova bi se prodajna cijena spustila ispod 25.000 eura, ovisno o cijeni baterija na svjetskom tržištu.