Foto: Index, Screenshot: Facebook
DRUŠTVO Marjan objavilo je video snimak sa splitske plaže Bene koju u koncesiji već godinama drže Kerumove tvrtke, a tako će biti i narednih 15 godina, na koliko je izdana koncesija za tvrtku koja je dva dana nakon dodjele došla u ruke nećaka Sapunara.
Parking i put puni su automobila, Srđan Marinić, predsjednik Društva Marjan, kaže da ih je bilo preko 60. Sa sjeverne i južne strane nalaze se inače rampe jer je Marjan zaštićena zona kojom upravlja gradska tvrtka Park šuma Marjan.
"Automobili dolaze s južne strane po pravilniku kojeg je potpisao Ivo Baldasar. Upravo oko toga smo se i zakačili. Po pravilniku na Bene može 25 automobila, a javna ustanova Park šuma može odobriti još 20. Park šuma bi trebala nadzirati provedbu, no upravo su oni ti koji puštaju te automobile", kaže nam Marinić. Podsjeća kako je po prostornom planu u pitanju pješačka zona.
HDZ i HGS dogovaraju podjele vlasti, tko će ograničiti promet prema Kerumovim Benama?!
Društvo Marjan zatražilo je inače inspekcijski nadzor dodjele koncesije za Bene jer su uočili da Ministarstvo zaštite okoliša nije odobrilo uvjete zaštite prirode. Bilo je to prije dva i pol mjeseca, slučaj je još u radu.
Marinić nam kaže da novi gradonačelnik Andro Krstulović Opara može u jedan dan riješiti ovaj problem. Pitanje je samo hoće li, upravo su u tijeku pregovori između HDZ-a i HGS-a oko konstituiranja vlasti u Splitu, a ograničavanje prometa ka Kerumovim Benama vjerojatno ne bi naišlo na simpatije.
Park šuma: Ništa neuobičajeno, sve u skladu s pravilnikom
Robert Koharević, ravnatelj Park šume Marjan, kaže da nema ništa sporno.
"Prošlog vikenda nije se događalo ništa neuobičajeno. Sukladno pravilniku u čijoj je izradi sudjelovao i Marinić, pušten je veći broj vozila, što se može napraviti na traženje koncesionara. Radilo se o okupljanju prije pira, na vjenčanje su išli u Svetog Jere. Bilo je pedesetak auta, parking prima 40. Bene ne možemo zatvoriti kao staklenku od krastavca. Naša nadzorna služba bila je prisutna, sve je bilo u skladu s pravilnikom o prometu", kazao nam je Koharević.
Marinić tvrdi da on nikako nije bio da se dozvoli prometovanje po Marjanu i da se oko toga sukobio s gradonačelnikom Ivom Baldasarom te su on i Duška Boban dali ostavke u Upravnom vijeću ustanove. Razlog su bile opstrukcije njihovih napora da se zaštiti Marjan, između ostalog, i zabranom prometa.