Jadranski pomorski servis (JPS) nedavno je u svoju flotu uključio još jedan tegljač, u sljedećoj godini planira povećanje flote s još dva tegljača, a tu tvrtku je danas posjetio riječki gradonačelnik Marko Filipović.
Kako su izvijestili na stranicama riječke gradske uprave, novi tegljač u floti Sveti Marko izgrađen je 2007., dugačak je 28.5 metara, neto tonaže 86 tona, s dva glavna motora Caterpillar i dva propulzivna Rolls-Royce motora.
Devet tegljača u sastavu JPS-a
U sastavu JPS-a je devet tegljača, pontonska dizalica i teglenica, a djelatnosti JPS-a su tegljenje, pomoć i spašavanje u lučkim područjima, tegljenje i spašavanje, služba pomoći u gašenju požara, usluge prikupljanja nafte te iznajmljivanje tegljača, dizalica i pontona, a djeluje na području od Zadra do zapadne obale Istre.
Tijekom predstavljanja tvrtke rečeno je da JPS, s obzirom na aktivnosti razvoja riječkog prometnog pravca i novog terminala na Zagrebačkoj obali, namjerava svoju flotu u 2024. povećati s još dva tegljača.
Predstavnici JPS-a zainteresirani su da za eventualne razglede tegljača i upoznavanje s pomorskim zanimanjem tegljača organiziraju Dane otvorenih vrata, tijekom kojih bi djeca i zainteresirani građani mogli posjetiti tegljač privezan u riječkoj luci, a gradonačelnik Filipović predložio je da se za to iskoristi predstojeći Rijeka Boat Show.
JSP radi od 1956.
Jadranski pomorski servis Rijeka osnovan je 1956. kao pogon u sastavu Luke Rijeka, koja je organizirala djelatnost tegljenja za potrebe lučkog tegljenja. Od 2020. je u 100-postotnom vlasništvu talijanske grupacije SCAFI, koja je u vlasništvu obitelji Visco.
Temeljem koncesija obavlja djelatnost lučkog tegljenja u lukama Rijeci, Zadru i Raši te u naftnim terminalima Omišlju i Bakru. Obavlja i poslove lučkog tegljenja za potrebe LNG terminala na otoku Krku, luke Plomin te za brodogradilište u Kraljevici, kostrenski Viktor Lenac i riječki 3. maj.