Juicy osvojio Dubai, a cilj im je osvojiti regiju

Foto: Press foto

HRVATSKI brand Juicy širi se na Bliski istok i Sjevernu Afriku. Društvo Stanić Beverages Hrvatska predstavilo je brand Juicy na ovogodišnjem Gulfood sajmu u Dubaiju i potvrdilo suradnju s partnerima iz MENA regije, objavili su iz tvrtke.

Dodaju kako je Juicy nastupio u Ujedinjenim Arapskim Emiratima na jednom od najvećih i najutjecajnijih prehrambenih sajmova koji se prostire na 100 000 m2, okuplja 5 000 izlagača iz cijelog svijeta te privlači više od 95 000 posjetitelja u Dubai World Trade Center.

Sa dijelom svog asortimana Jucy je na tržištu Ujedinjenih Arapskih Emirata od 2015. godine i to prvenstveno u HoReCa kanalu koji čini ukupno 70% izvoza u tu zemlju.

Juicy sokovi uvršteni su u ponudu nekih od najpoznatijih lokalnih, ali i internacionalnih lanaca restorana i klubova u Dubaiju, među kojima se posebno izdvajaju Cipriani, Blue Marlin Ibiza, The Act, Roberto's i Dubai Creek Golf & Yacht Club, navode iz tvrtke.

"Trenutačno smo prisutni na tržištu Ujedinjenih Arapskih Emirata i u fazi smo registracije naših proizvoda za tržište Katara i Saudijske Arabije, no cilj nam je osvojiti cijelu MENA regiju (Middle East i North Africa) i ostvariti srednjoročni plan izvoza od 10 000 000 litara godišnje. Riječ je o lukrativnom tržištu s vrlo velikom potrošnjom soka po stanovniku, a jedan od razloga za to je i taj što alkoholna pića nisu gotovo uopće prisutna u maloprodaji", naglasio je Svjetlan Stanić, predsjednik Uprave Stanić Beverages Hrvatska.

Komentare možete pogledati na ovom linku.

Pročitajte više

 
Komentare možete pogledati na ovom linku.