Kamenički je vozio bijesni Mercedes od 510 konjskih snaga

MARIN KAMENIČKI, 20-godišnjak koji je skrivio jučerašnju stravičnu nesreću u Ilici, vozio je bijesni Mercedes C63 S AMG. 

Njime je jurio velikom brzinom po Ilici i prešao u suprotnu traku, nakon čega se frontalno sudario s drugim automobilom, a onda su naletjela još dva automobila. U nesreći su poginule dvije žene, a još je dvoje ljudi teško ozlijeđeno. Prema policijskom priopćenju, Kamenički je lakše ozlijeđen. 

Teško upravljiva zvijer od 510 konja, u Hrvatskoj ih ima samo nekoliko

Mercedes C63 S AMG je zvijer od čak 510 konjskih snaga. U Hrvatskoj ih je tek nekoliko. 

O Mercedesu C63 AMG automobilski stručnjaci govore kao o automobilu koji puca od snage, zvukom privlači zanimanje svih oko sebe i gotovo uvijek ostavlja trag na asfaltu. 
Kad je predstavljen 2008. godine bila je to najbrža limuzina na svijetu. Njegov 6.2 V8 motor davao je osjetno više od rivala, BMW-a M3 i Audija RS4.

100 kilometara na sat taj automobil uhvati za nešto više od četiri sekunde i u rekordnom roku dolazi do 250 kilometara na sat. To su performanse koje jasno govore koliko stručna i trezvena mora biti osoba za upravljačem, govore stručnjaci. Upravo je taj model skupio epitete teško upravljivog automobila sklonog podupravljanju, što vrijedi bez obzira na karoserijsku izvedbu, dodaju. 

Posebno treba napomenuti da je, iako postoji izvedba 476 konjskih snaga, Kamenički vozio još nabrijaniju verziju od 510 konja. Pogon je na stražnje kotače, što je demonstrirano na snimci objavljenoj na Instagramu na kojoj je upravo automobil kojim je Kamenički izazvao nesreću. Auto je na snimci objavljenoj krajem lipnja oblijepljen nazivima sponzora, a kako se čini, video je snimljen u Sloveniji. 

Nakon objave ovog teksta, stranica Gangster Performance koja je objavila video automobila koji je vozio Kamenički, zaključala je svoj profil na Instagramu pa je snimka sada dostupna samo njihovim pratiteljima. No, video je još neko vrijeme bio dostupan na Facebooku, i to uz opis: "Lovac na glave" uz ikonice mrtvačkih glava. U međuvremenu je uklonjen i s Facebooka. 

Utrkivao se Mercedesom?

Jezivo zvuči to "Lovac na glave" uz video automobila kojim je Kamenički usmrtio dvije žene, od kojih je jedna bila njegova suvozačica, 22-godišnja Laura Stelio. Svjedokinja je ispričala kako je došlo do stravične nesreće.

"Vozilo Mercedes je prošlo cestom brzinom većom od 150 kilometara na sat, naglo zakočilo tako da se stražnji kraj okrenuo i udario vozilo iz suprotnog smjera. Jedna hitna je otišla pod sirenama. Stanovnici zgrade 424 su brzo zvali sve službe i požarnim aparatima krenuli gasiti Mercedes (ili neka slična marka) koji se nakon nesreće zapalio. Stanar sam na adresi Ilica 424 pa sam iz prve ruke nažalost ovo vidjela i čula", napisala nam je čitateljica.

U policijskom priopćenju stoji da je Kamenički najvjerojatnije zbog neprilagođene brzine izgubio nadzor nad vozilom i kod kućnog broja 422 naletio na rubni kamen uz desni zub kolnika nakon čega je u zanošenju prešao u suprotni smjer na južnu kolničku traku i naletio na desni betonski potporni zid. Prednjim dijelom prvo je udario u Opel Astru, čiji je vozač teško ozlijeđen, a onda je u daljnjem kretanju naletio na Renault Clio. Poginule su suvozačice iz Opel Astre i Mercedesa. 

Svjedoci spominju i da se Kamenički utrkivao po cesti prije nego što je izazvao nesreću.

2015. ukinuta odredba zakona koja je mladim vozačima branila da voze aute snažnije od 110 konja

Nakon svega postavlja se pitanje tko je pomislio da bi bila dobra ideja dati teško upravljivu zvijer od automobila s 510 konjskih snaga 20-godišnjaku, dakle nekome tko u najboljem slučaju tek dvije godine posjeduje vozačku dozvolu. Malo je vjerojatno, naime, da je auto koji košta preko 100 tisuća eura kupio sam, iako se Kamenički može pohvaliti da je s 20 godina već bivši savjetnik uprave radija Enter Zagreb. 

Teško će netko uvjeriti one koje su stravičnoj nesreći izgubili svoje najmilije da krivnja nije i na onome tko je 20-godišnjaku dao ubojito sredstvo u ruke.

No krivnja tu ne staje. 

U Hrvatskoj je naime do 2015. godine postojala zakonska odredba koja je branila da mlađi od 24 godine voze automobile snažnije od 110 konjskih snaga. No iako je u njemu postojalo nelogičnosti, pa su tako mladi vozači određivani prema dobi, a ne godinama vozačkog iskustva, donesen je s razlogom kako bi se spriječile fatalne nesreće koje u jurilicama izazivaju neiskusni vozači, zbog dobi skloni dokazivanju. Uzrok takvih nesreća najčešće je bila velika brzina.

No 2015. taj je odredba ukinuta. 20-godišnjak (ali i 18-godišnjak) tako bez ikakvih ograničenja može voziti i automobil od 510 konja. 

Jučer smo vidjeti koliko to može biti ubojito. 

Komentare možete pogledati na ovom linku.

Pročitajte više

 
Komentare možete pogledati na ovom linku.