Kaos na Tuđmanu: Putnici sat vremena čekali u avionu, nisu smjeli van

Foto: Pixsell/Marko Prpic

Putnici u avionu Croatia Airlinesa koji su u nedjelju navečer doputovali iz Münchena proveli su skoro sat vremena u avionu na pisti zagrebačkog aerodroma prije nego što su se vrata aviona otvorila.

Sletjeli nakon kraja radnog vremena zračne luke

Zašto?

"Na zagrebački aerodrom smo sletjeli sa zakašnjenjem jer je bilo nevrijeme, trebali smo poletjeti u 21.15, a sletjeti u 22.25, ali poletjeli smo s 20 do 25 minuta zakašnjenja pa smo toliko i kasnili u dolasku", kaže nam jedan od putnika. 

"U stvari, čak nismo puno kasnili, možda dvadesetak minuta. Kad smo stigli, pilot nam je rekao da je radno vrijeme zračne luke završilo u 22.30, čini mi se, a mi smo sletjeli malo nakon toga i da ćemo morati pričekati dok ne dođe netko zadužen za prihvat putnika. I da ne možemo izaći iz aviona iz sigurnosnih razloga", kaže naš sugovornik.

"Prolom oblaka iznad nas, a mi čekamo da nas netko prihvati"

Ima on još zanimljivih uspomena.

"Sjedili smo nekih sat vremena u avionu i čekali onaj mostić za iskrcaj putnika, da možemo izaći. Bilo je zaposlenih na aerodromu, ali, koliko sam shvatio, nije bilo tehničara ili tog nekog tko povezuje mostić s avionom", priča on, a nas zanima kakva je atmosfera bila u avionu.

"A kakva je bila, malo smo se smijali, malo bili napeti. Šta ćeš kad je tako. Bili smo sretni što smo uopće sletjeli jer je bilo nevrijeme u Austriji, Sloveniji i Hrvatskoj, pričalo se i da će otkazati let iz Münchena. Kad smo došli do Zagreba, bilo je već pomalo smiješno. Prolom oblaka iznad nas, a mi čekamo da nas netko prihvati. Klasično hrvatski", govori nam čovjek koji se nasjedio u avionu na pisti.

A je li im se itko ispričao?

"Jedino je pilot rekao nešto kao 'žao mi je što je došlo do ovoga', ali, koliko sam shvatio, nije bilo do Croatia Airlinesa", ističe.

Što kažu u Croatia Airlinesu?

O ovom događaju pitali smo i Croatia Airlines i Zračnu luku Franjo Tuđman.

Stigao je odgovor iz CA, a iz zračne luke su nam usmeno objasnili kako i oni stoje iza napisanog.

"Zbog privremene obustave usluga prihvata i otpreme zrakoplova Zračne luke Franjo Tuđman u kasnim večernjim satima 16. lipnja ove godine, posljedično je došlo do kašnjenja u iskrcaju putnika Croatia Airlinesa nakon slijetanja zrakoplova iz Frankfurta i Münchena te kašnjenja u ukrcaju putnika na odlaznim letovima tvrtke iz Zagreba u Skoplje, Dubrovnik, Split te Zadar i Pulu. Kompanija se ispričava svim putnicima s navedenih letova zbog neplaniranog poremećaja u putovanju, iako na razloge poremećaja nije mogla utjecati", odgovaraju iz CA.

Što je uzrok "privremene obustave usluga prihvata i otpreme zrakoplova" i "neplaniranog poremećaja", kao što vidimo, nije nam objašnjeno.

Komentare možete pogledati na ovom linku.

Pročitajte više

 
Komentare možete pogledati na ovom linku.