KINA očekuje procvat tržišta turizma u ovoj godini, počevši sa živom sezonom ljetnih putovanja, nakon što je vlada okončala mjere suzbijanja pandemije, izvijestio je državni institut za turizam.
Prihodi od domaćeg turizma mogli bi ove godine dosegnuti oko 400 trilijuna juana (580.8 milijardi dolara) i biti gotovo dvostruko veći nego u 2022. godini, prema podacima Kineske turističke akademije. Iznos bi još uvijek bio oko 30 posto manji nego u pretpandemijskoj 2019.
Pandemija imala snažan utjecaj
Broj domaćih turista trebao bi porasti 80 posto u odnosu na 2022., na oko 4.55 milijardi. Institut očekuje i više od 90 milijuna inozemnih gostiju i domaćih turista u inozemstvu, dvostruko više nego u 2022. i otprilike 70 posto manje nego u pretpandemijskom razdoblju.
U 2022. broj domaćih turista smanjio se za 22.1 posto, na 25.3 milijarde, pokazali su podaci.
Pandemija je iznimno snažno utjecala na kompanije u sektoru putovanja. Nakon što je Peking ukinuo stroge mjere suzbijanja covida-19, putovanja su se snažno oporavila, posebno za vrijeme Kineske nove godine.