Kinezi za praznike posjećuju domaća odredišta, skočio im prihod od turizma

Ilustracija: EPA

Domaći turizam u Kini tijekom prazničnog tjedna u kojem pada i Dan državnosti donio je znatno veći prihod nego prošle godine, kada je bio u sjeni pandemije koronavirusa, izvijestila je danas državna novinska agencija Xinhua.

U prva tri dana Zlatnog tjedna prihodi od turizma dosegnuli su 342 milijarde juana (48 milijardi dolara), što znači da su više nego udvostručeni u odnosu na isto prošlogodišnje razdoblje, pokazali su podaci ministarstva kulture i turizma.

Zlatni tjedan produljen je u ovoj godini na osam dana i traje od 29. rujna do 6. listopada te obuhvaća i tradicionalni Jesenski festival. Dan državnosti obilježava utemeljenje Narodne Republike Kine 1. listopada 1949. godine.

Skok prihoda od turizma

Skok prihoda od turizma dijelom se pripisuje obnovljenoj sklonosti putovanjima, navodi Xinhua. U 2022. mnogi su građani ostali kod kuće zbog straha od zaraze koronavirusom. Tjedan je tradicionalno velik poticaj brojnim sektorima drugog najvećeg svjetskog gospodarstva.

Ministarstvo turizma izbrojalo je u prva tri dana prazničnog tjedna 395 milijuna izleta do popularnih domaćih turističkih odredišta, a na društvenim mrežama vide se velike gužve na Kineskom zidu i drugim popularnim mjestima.

Peking je zabilježio 60 posto turista više nego u prošloj godini, ukupno 6.83 milijuna, i čak 32 posto više nego u pretpandemijskoj 2019. godini.

Komentare možete pogledati na ovom linku.

Pročitajte više

 
Komentare možete pogledati na ovom linku.