Josip Kelemen, savjetnik potrošačke platforme Halo, inspektore, govorio je za RTL o novom bojkotu trgovina koji je počeo danas.
Podsjetimo, od danas do srijede uvečer potrošači su pozvani na bojkot Lidla, Eurospina i dm-a te određenih proizvoda poput Coca-Cole, flaširane vode te deterdženata. Za sutra je najavljen kompletan bojkot trgovina, sličan onome prošloga petka.
Po nama je bojkot već dao dobre rezultate, no možda su danas građani impulzivno kupovali zbog sutrašnjeg dana, kada je opći bojkot. Ono što je važno istaknuti je da su mnoge trgovine danas bile poluprazne i potrošači nisu već danas kupovali. Sutra čekamo puno bolje rezultate.
Teško je to sada reći. U svakom slučaju, to je bila ideja samih potrošača koji su tražili višednevni bojkot, kroz više dana i više proizvoda.
Potrošači se boje da je to zamagljivanje, da je to marketinški trik.
Svakako. Zar bi oni sjeli i razgovarali o svemu onome što smo mi na neki način kroz prošli bojkot istaknuli kao problem, prije svega divljanje cijena, inflaciju i smanjenje kupovne moći?
Očekujemo da ljudi smanje svoju potrošnju ili mogu reći čak obustave cijelu svoju potrošnju, kupovinu, bez obzira na to je li to fizički ili u online obliku.
Moram priznati da smo bili iznenađeni time što je rekao, ali nismo iznenađeni reakcijom u regiji. Bojkotiraju po našem modelu BiH, Srbija, Crna Gora, Makedonija, Slovenija i Slovačka.