LG pokreće kampanju "Life's good uz LG – uvijek i svuda s vama"

Foto: Press

LG Electronics pokreće kampanju "Life's Good uz LG – uvijek i svuda s vama!" koja će se održati sljedeći tjedan u nekoliko hrvatskih gradova. Između 13. i 18. svibnja, LG Showroom posjetit će Osijek, Karlovac i Varaždin kako bi predstavio nove proizvode i inovativne tehnologije koje olakšavaju svakodnevne aktivnosti te čine život lakšim i boljim!

Tijekom kampanje, građani koji posjete LG Showroom na kotačima moći će besplatno popraviti svoje LG televizore, monitore i kućanske aparate koji su kupljeni nakon 1. siječnja 2019., čak i ako im je u međuvremenu jamstvo isteklo. Kampanja će bit održana u Osijeku (13. i 14. svibnja, Gacka – Retail Park), Karlovcu (15. i 16. svibnja, na parkiralištu ispred Supernove) i u Varaždinu (17. i 18. svibnja, Kapucinski trg).

Posjetitelji LG Showrooma bit će među prvima u Hrvatskoj koji će moći vidjeti i iskusiti nove inovativne tvrtkine uređaje. Jedna od glavnih atrakcija bit će LG MoodUP  hladnjak, koji je postao globalni fenomen jer ga možete povezati s mobitelom i reproducirati omiljene pjesme dok se boja vrata hladnjaka mijenja prema ritmu glazbe. Tu je i revolucionarni WashTower - perilica i sušilica koja ima specijalizirane cikluse za različite vrste odjeće i materijala te dva bubnja u jednom tijelu. Pravi gameri moći će upoznat LG UltraGear monitore, koji imaju nevjerojatno brzo vrijeme odziva od samo 0,03 ms, zbog čega ih koriste profesionalni igrači širom svijeta. Također, LG ima vodeću poziciju na tržištu televizora zahvaljujući svjetski poznatoj OLED tehnologiji, impresivnoj tehnologiji zaslona koja dominira globalnim tržištima proteklih 11 godina. Posjetitelji Showrooma među prvima će moći vidjeti i G4 OLED TV, najnovije tehnološko čudo, koje se s pravom smatra jednim od najboljih televizora ikad napravljenih. Zapazit ćete i novi Artcool Gallery klima uređaj, koji na prvi pogled izgleda kao prava umjetnička poslastica i savršeno će se uklopiti u svaki moderno opremljen prostor. Osim fascinantnih LG uređaja, posjetitelji mogu očekivati i drugi interaktivni sadržaj, kao i brojna iznenađenja.

"Kampanja "Life's Good uz LG - uvijek i svugdje!" više je od jednostavne prezentacije proizvoda. Ona odražava našu predanost inovacijama i uslugama koje su usmjerene na korisnika. Upravo zbog toga ova kampanja predstavlja priliku da se bolje povežemo sa zajednicom u kojoj smo prisutni i posjetitelje upoznamo s tehnologijama koje se besprijekorno mogu integrirati u njihova očekivanja i životne stilove. Drugim riječima, korisnicima smo pružili mogućnost da istraže kako LG-evi proizvodi, tehnologije i usluge mogu optimizirati njihove rutine, rezultirajući pametnijim, praktičnijim i, konačno, boljim životima.", izjavila je Marijana Vilić Ivanković, voditeljica marketinga u LG Hrvatska.

Tim LG-evih stručnjaka će kroz individualni pristup predstaviti posjetiteljima najnovije proizvode. Uz pomoć interaktivnih ekrana i personaliziranih preporuka, ovisno o individualnim potrebama i preferencijama, demonstrirat će se raznovrsne funkcije i značajke proizvoda.

Više informacija o kampanji možete pronaći na poveznici.  


O tvrtki LG Electronics, Inc

LG Electronics globalni je tehnološki inovator i proizvođač robe široke potrošnje koji posluje u gotovo svim zemljama svijeta i zapošljava više od 74.000 ljudi. Podijeljen je na četiri kompanije: Home Appliance & Air Solution, Home Entertainment, Vehicle Component Solutions i Business Solutions, koje su u 2022. ostvarile ukupne prihode od prodaje od preko 55 milijardi eura. LG je vodeći proizvođač televizora, kućanskih aparata, klimatizacijskih rješenja, monitora, uslužnih robota i automobilskih komponenti. Diljem svijeta poznat je i po premium brendu LG SIGNATURE i inteligentnom brendu LG ThinQ. Za najnovije vijesti posjetite www.LGnewsroom.com

Komentare možete pogledati na ovom linku.

Pročitajte više

 
Komentare možete pogledati na ovom linku.