Ljudi od jučer imaju probleme s Revolutom, ovo je objašnjenje

Foto: Index

Korisnici Revoluta posljednjih dana doživljavaju kašnjenja pri prebacivanju novca sa štednog na redovni račun, što je ranije bilo trenutačno, a sada traje satima.

Ova situacija izazvala je zabrinutost jer su neki korisnici povezali kašnjenja s nestabilnostima na globalnim burzama, posebno nakon značajnog pada japanske burze. Tehnička podrška Revoluta obavijestila je korisnike da su kašnjenja uzrokovana tehničkim problemima, odnosno greškom u aplikaciji te da rade na njihovom rješavanju.

Objašnjenje Revoluta

Revolut je za Forbes Hrvatska odgovorio da volatilnost burzi nema direktan utjecaj na njihove usluge te objasnio da je novac na štednim računima uložen u novčane fondove, što može biti uzrok kašnjenja.

"Korisnici mogu prodati udjele u novčanim fondovima i povući novac iz svog Fleksibilnog portfelja novčanih fondova (Flexible Cash Funds portfolios – Flexible Accounts) u bilo kojem trenutku. Iako Revolut može korisnicima omogućiti da se transakcija, odnosno isplata izvrši trenutno, prije same namire prodajnog naloga, u određenim slučajevima potrebno je provesti uobičajeni proces namire. To znači da se sredstva od prodaje udjela u novčanom fondu transferiraju korisniku tek nakon što budu isplaćena iz fonda. U skladu s prospektom fonda i općim uvjetima poslovanja, proces prebacivanja sredstava kod takve transakcije može trajati do dva radna dana", odgovorili su iz Revoluta.

Zanimljivo, u odgovoru Revoluta nije spomenut nikakav tehnički problem koji je ranije komuniciran korisnicima.

Umjesto toga, objašnjen je proces prodaje udjela i prebacivanja sredstava, koji je postao sporiji, ali je još uvijek u granicama dozvoljenog. Postoje dvije moguće situacije: Revolut je možda ranije isplaćivao klijente iz svojih sredstava radi poboljšanja korisničkog iskustva, a sada je to prestao činiti, ili su fondovi u koje je uložen novac produljili rokove isplata, koji prema pravilima iznose dva radna dana, piše Forbes. 

Revolut trenutno ima više od 400 tisuća korisnika u Hrvatskoj, što je brojka s kojom bi se i mnoge tradicionalne banke rado pohvalile.

Komentare možete pogledati na ovom linku.

Pročitajte više

 
Komentare možete pogledati na ovom linku.