Most je predložio riječkom gradonačelniku Marku Filipoviću "vatrogasne" i dugoročne mjere za poboljšanje stanja u riječkom gradskom prijevozniku Autotroleju.
Gradska vijećnica Mosta Petra Mandić kao kratkoročne mjere preložila je izmjenu Odluke o komunalnom prijevozu kojom bi se omogućilo da neke manje linije putem javnog natječaja na godinu dana preuzmu drugi zainteresirani prijevoznici, te ustupanje licenciranih vozača Autotroleju iz drugih tvrtki za prijevoz putnika putem natječaja i ugovora na šest mjeseci.
Anketom među prijevoznicima Most je utvrdio da bi cijena takvog angažmana po vozaču bila oko 4500 eura mjesečno, pa bi za procijenjenih 50 vozača u razdoblju od šest mjeseci bilo potrebno 1.5 milijun eura.
Mandić očekuje da će iz gradske uprave i Autotroleja odgovoriti da je taj iznos previsok, no smatra kako to nije prevelik izdatak jer je nužno održati gradski javni prijevoz na prihvatljivoj razini.
Među dugoročnim mjerama je poboljšanje uvjeta rada vozača, jer se oni ne žale samo na visinu plaća nego i odnos prema njima, zbog čega Autotrolej postaje neprivlačan poslodavac.
Također, Autotrolej mora marketinški kvalitetnije djelovati kako bi u javnost poslao drugačiju sliku o sebi. Ako su povisili plaće o tome mora znati cijela Hrvatska, a potrebe za vozačima se moraju oglašavati na svim medijskim kanalima, a ne samo u Zavodu za zapošljavanje.
Sve radnike trebalo bi zaposliti na neodređeno vrijeme, te se mora donijeti petogodišnji plan poslovanja kojim bi se predvidio postupni porast plaća vozača za još 20 posto.
Grad Rijeka u suradnji s drugim jedinicama lokalne samouprave, suvlasnicima Autotroleja, može osigurati stambeni prostor za vozače koji bi dolazili iz drugih dijelova Hrvatske, naknade za noćni rad treba povećati za 100 posto, a za rad nedjeljom i praznicima za 75 posto, kaže Mandić.