RAZVESELILE su nas stranke novim najnovijim plakatima: vašem osjetu vida nude se bezbrižno nasmiješeni HNS-ovci, HDZ-ov odjel za borbu protiv narkotika, razočaravajuće hipijevski pravaši i "so 1999" dizajn plakata SDP-ovih skojevaca.
Dok se drugi bore parolama i nasmiješenim čovječuljcima, HNS nam se daje kroz lica predsjednice stranke u prvom planu koja je, za razliku od uprizorenja na plakatima za prošlu izbornu kampanju, ovaj put osjetno manje poklekla pred čarima retuširanja, osim što joj se čelo zari. Vjeđe se pak ne pote, ali je primjetan veliki udio pudera na obrazima.
Iza leđa joj se, također u djevičanski bijelom, natkrilio Radimir Čačić, koji je prepoznatljivu predsjedničinu frizuru strateški iskoristio za prikrivanje sijedih zaliska, kako njegov očinski osmijeh ne bi postao djedovski.
HDZ nastavlja s "Biraj" serijom i opet ne ostavlja mjesta dvojbi jer znaju to na Trgu žrtava fašizma; 25. studenog nećete birati između Sanadera i Milanovića (Jurčića) niti programa, nego između asketski - državotvornog zdravlja i drogiranih crvenih.
HSP se nije pogubio samo po rezultatima anketa i vabljenju neprispodobivih partnera - da je pravašima krajnji čas da se srede, pokazuje i plakat s kojim su krenuli u boj - "valoviti" logo pod sloganom "Zaštiti svoj san" je prikladniji za promicanje anatomskih madraca, nego za ideje "specifične i ratničke hrvatske stranke".Tek imperativni oblik glagola "zaštititi" podsjeća na ona gorda vremena čvrsto stisnutih hosovskih pesnica čiji palčevi su tvorili peti samoglasnik, Parage "Ljubavi i snage" s djecom u naručju i Vukova koji jedu crvenkape.
Kad smo već kod njih, Forum mladih SDP-a je porukom i dizajnom plakata, kul i urbanijom čak i od voditeljice njihove konvencije Ide Prester, pokazao da misle kako jedino oni kuže mlade i te spike pa su se nakon mjeseci teasera s "Ne želiš više to gledati", otkrili s ubitačno neoriginalnim sloganom "Promijeni program". Razočaranje je jednako onom nakon otkrića poante otprilike istovremeno pokrenute kampanje "Ne želiš to skupo platiti". Figurica u stilu Keitha Haringa, font slova i subjektivni dojam podsjećaju na vrijeme propagande trećesiječanske koalicije kada su na istom zadatku bili svi, od Bareta i Budiše, do GONG-a i Ivanke Mazurkijević.
Zvonko Alač
Foto: Iva Lulić