CIJELI niz utjecajnih svjetskih medija objavio je vijest o Rimčevom preuzimanju legendarnog brenda Bugatti, širom svijeta poznatog po svojim ultraluksuznim jurilicama.
> Rimac preuzima Bugatti, sjedište u Hrvatskoj
Vijest o Rimčevom preuzimanju Bugattija su tako (zasad) objavili CNN, Reuters, Financial Times, CNBC, The Verge...
CNN navodi kako su se Volkswagen Grupa i Porsche dogovorili o stvaranju nove kompanije koja spaja Rimac Automobile, hrvatsku tvrtku koja proizvodi električne superautomobile, s čuvenim Bugattijem.
Sjedište novoosnovane tvrtka Bugatti Rimac bit će nedaleko od Zagreba, piše CNN dodajući kako će Bugatti nastaviti funkcionirati kao zaseban brend iako će Rimac i Bugatti zajednički razvijati nove Bugattijeve automobile.
"U autoindustriju ušao kao 21-godišnjak"
CNN piše kako je Rimac u autoindustriju ušao kao 21-godišnjak te je prvo razvio Concept One, a potom i Rimac Neveru, automobil od 1900 konjskih snaga vrijedan 2.4 milijuna dolara.
U CNN-ovom članku se navodi kako se Rimac dosad specijalizirao za razvoj tehnologije za električne automobile, uključujući baterije. Među Rimčevim klijentima su, podsjeća CNN, kompanije poput Jaguara, Aston Martina i švedskog proizvođača superautomobila Koenigsegga. CNN navodi i Rimčevu suradnju s talijanskom Pininfarinom, kompanijom koja je svojevremeno bila poznata po dizajniranju za Ferrari.
Što će Bugatti proizvoditi u budućnosti?
Mate Rimac rekao je da udruživanje s Bugattijem ne znači da će Bugatti od sada proizvoditi samo električne automobile, ali je sugerirao da će u bližoj budućnosti sigurno biti i električnih modela Bugattija. Najavio je i da će nasljednik slavnog Bugattijevog modela Chiron vrlo vjerojatno imati hibridni pogon.
Financial Times: Rimac je 2009. počeo u garaži. Sad je među traženijim inovatorima
Rimčevo preuzimanje Bugattija Financial Times opisuje kao "deal koji cementira poziciju Rimca kao etablirane snage u autoindustriji".
Nova kompanija zvat će se Bugatti Rimac i vodit će je Mate Rimac, navodi FT dodajući kako je Rimac kompaniju osnovao 2009. u svojoj garaži te je otad postao jedan od traženijih tehnoloških inovatora u industriji.
Financial Times: Velik iskorak za Bugatti
Činjenica da će Bugatti kontrolirati specijalist za električne automobile je velik iskorak za Bugatti, kompaniju poznatu po svojim glasnim hiperautomobilima i motorima od 16 cilindara.
> Financial Times: Ovo cementira poziciju Rimca kao etablirane snage u industriji
No napredak tehnologije baterija doveo je do postizanja brzina koje ne mogu doseći ni najnaprednija vozila koje pogone motori s unutarnjim izgaranjem, navodi FT uz primjer Rimčeve Nevere, koja bi trebala biti najbrži serijski automobil ikad proizveden (tu titulu je dosad držao Bugatti Chiron).
Rimac je, prenosi FT, rekao da će do kraja dekade Bugatti proizvesti potpuno električni automobil, ali dotad će se fokusirati na hibridne modele.
"Možemo imati dvije paralelne, potpuno različite proizvodne linije", rekao je Rimac, koji je Bugatti usporedio sa švicarskim satovima, a Rimac Automobile s Appleovim satovima, navodi FT.