Američka tehnološka tvrtka Meta Platforms izvijestila je o skoku dobiti i prihoda u trećem tromjesečju na valu snažne potrošnje kompanija na oglašavanje koja je nadoknadila slabije rezultate u poslovanju s virtualnim svjetovima.
U razdoblju od srpnja do rujna prihod je porastao za 23 posto, na 34.1 milijardu dolara, objavila je Meta nakon zatvaranja američke burze u srijedu.
Neto dobit utrostručena
Neto dobit gotovo je utrostručena, poskočivši na 11.6 milijardi dolara.
U odjelu oglašavanja prihod je uvećan za 23.5 posto, dosegnuvši 33.64 milijarde dolara, budući da su kompanije ponovo počele objavljivati oglase na etabliranim digitalnim platformama, nakon izleta na druge kanale na kraju prošle i početkom ove godine.
Metin odjel za virtualne svjetove Reality Labs bilježio je pak gotovo isti postotni pad prihoda, na 210 milijuna dolara. Tromjesečje je zaključio s operativnim gubitkom od 3.74 milijarde dolara, većim za 1.9 posto nego u istom prošlogodišnjem tromjesečju.
Krovna tvrtka Facebooka i dalje ulaže u razvoj virtualnih svjetova i uređaje poput naočala za Metaverse, unatoč bojaznima ulagača da previše troši na tehnologiju s neizvjesnim izgledima za profit.
Metin osnivač i izvršni direktor Mark Zuckerberg ponovio je pak da budućnost vidi u Metaverseu i da će zato nastaviti ulagati značajne iznose u taj dio poslovanja.