Screenshot: YouTube
U PROSTORU odvjetničkog ureda Šavorić snimljen je spot Vjerodostojno za Plenkovićevu kampanju 2016. godine, objavio je jučer N1.
>> U Šavorićevom uredu sniman Plenkovićev predizborni spot Vjerodostojno
Radi se o uredu na 14. i 15. katu na zagrebačkoj Ilici. Posljednji dio spota sniman je upravo tu, a informaciju je potvrdio kreativni direktor tadašnje HDZ-ove kampanje Boris Malešević. Spot je snimala produkcijska kuća Esterhaus, a cjelokupni posao angažiranja i izrade spota i zakupa medijskog prostora za HDZ je radila bivša tvrtka Ivice Todorića, agencija UNEX. Iz financijskih izvješća vidljivo je da je HDZ UNEX-u u 7 različitih obroka tijekom kampanje ukupno isplatio 173 tisuće i 70 kuna za usluge promidžbe i informiranja.
Danas su se za N1 iz Unex grupe/Unex medie oglasili priopćenjem vezano uz snimanje spota.
"Agencije za oglašavanje i zakup i planiranje medija, Unex Grupa i Unex Media, koje 2016.g.zauzimaju prve tržišne pozicije u pružanju usluga kreiranja i razvoja komunikacijskih i kreativnih strategija, te zakupa i planiranja medija i odnosa s javnošću, sa referencom brojnih uglednih domaćih i internacionalnih Klijenata, te prisutnosti na tržištu 25 godina, angažirane su 2016.g. od strane HDZ-a na poslovima realizacije i plasiranja kampanje u medije.
Realizacija posla definirana je potpisanim ugovorima o suradnji sa HDZ-om i obije agencije, te u skladu sa istima započele i do kraja realizirale kampanju, kao i bile ovlaštene za angažman podizvođača po načelima iznalaženja najboljih specijalista za pojedina područja.
Kreativni koncept kampanje potpisuje g. Boris Malešević, dok je kompletan razvoj svih sredstava komunikacije, realizacija i plasman u medijski prostor povjeren agencijama Unex Grupa i Unex Media.
U tom kontekstu Unex Grupa je sa svojim timom stručnjaka predložila i jednu od lokacija za snimanje TV spota, odnosno poslovni prostor Odvjetničkog društva Šavorić i partneri, koji je uz ostale lokacije bio prihvaćen od strane Klijenta.
HDZ je sukladno ugovorima podmirio sve obaveze i platio troškove predmetne kampanje kao i svih sredstava komunikacije uključujući i troškove produkcije TV spotova", stoji u priopćenju Unexa.