SINOĆ je zrakoplov Lufthansine pilotske škole "InterCockpit" ponovno doživio nesreću. Ova je, srećom, prošla bez težih posljedica.
Naime, prilikom slijetanja, nešto iza 22 sata, na zrakoplovu tipa Piper Seminola PA-44, iz još neutvrđenih razloga, nisu se spustili kotači pa je na pistu Zračne luke Zemunik prizemljio trupom.
Zrakoplov je pistom "strugao" više od 400 metara, a instruktor i polaznik pilotske škole su, unatoč grubom prizemljenju, uspjeli proći bez ozljeda.
Isti zrakoplov i prije dvije godine zbog istih problema doživio sličnu nesreću
Očevid na mjestu nesreće je uz policiju izvršio i glavni istražitelj za zrakoplovne nesreće, Dinko Vodanović, koji je naveo kako još uvijek nije poznat razlog zbog kojeg je došlo otkazivanja sustava za ispuštanje kotača prilikom slijetanja.
Vodanović je otkrio i kako je isti zrakoplov, prije otprilike dvije godine, doživio identičnu nesreću - također su zakazali kotači, a na pistu u Zemuniku je prizemljio na trup. Upravo zato će istraga nesreće biti izrazito detaljna - jer slučajnosti je previše.
U zrakoplovu istog tipa prošle godine poginuli instruktor i student
U nesreći koju je 1. kolovoza prošle godine doživio zrakoplov istog tipa, poginuli su hrvatski instruktor letenja Danijel Oleksa i talijanski student Alessandro d`Agatto. Piper se, podsjetimo, srušio u more nedaleko od Dugog otoka.
No, iako najteža, to nažalost nije bila i jedina nesreća koju su zrakoplovi Lufthansine pilotske škole doživjeli na zadarskom području - od 2002. godine, od kad se "InterCockpit" nalazi u sklopu Zračne luke Zadar, evidentirano je više od desetak nesreća.