Ovako Zaba opravdava dizanje svih naknada

Foto: Pixsell

Zagrebačka banka (Zaba) prije nekoliko je dana svoje klijente obavijestila da će na početku 2025. ukinuti naknadu za ugovaranje i vođenje osnovnog računa, ali je istodobno značajno povećala naknade za vođenje drugih računa i ostale usluge banke.

>> Ukida se naknada za vođenje računa. Banke povećavaju sve ostale naknade

Iz Zabe su nam poslali priopćenje u kojem pokušavaju objasniti dizanje naknada. Između ostalog, tvrde da dizanje svih ostalih naknada nema nikakve veze s ukidanjem naknade za vođenje računa koje im je nametnula država. 

"Ukidanje ovih naknada nije u korelaciji s korekcijama koje se odnose na izmjene drugih naknada"

Njihovo priopćenje prenosimo u cijelosti. 

"Zagrebačka banka je u Obavijesti o izmjenama i dopunama Odluke o tarifi naknada te izmjenama i dopunama Općih uvjeta poslovanja za potrošače 10. listopada 2024. obavijestila o promjenama u poslovanju koje će se primjenjivati  od 8. siječnja 2025. godine koje se odnose na izmjene naknada za ugovaranje i vođenje Osnovnog računa i paketima usluga i proširenje sadržaja paketa usluga.  

Zagrebačka banka ukida naknadu za ugovaranje i vođenje za sve Osnovne račune, čime svojim klijentima pruža mogućnost primanja redovitog dohotka, mirovine i ostalih primanja bez naknade. Ukidanje ovih naknada nije u korelaciji s korekcijama koje se odnose na izmjene naknada za druge proizvode Zagrebačke banke.

Nadalje, naknada za Paket za mlade namijenjen klijentima do 29.-e godine života neće se mijenjati te će i dalje biti besplatan do 25. godine života, uz nepromijenjenu naknadu od 0,93 eura do 29. godine života.

Za sve klijente korisnike Paketa usluga, na raspolaganju će biti veći broj besplatnih on-line transakcija te besplatnih usluga i proizvoda sadržanih u m-zabi, koji im olakšavaju svakodnevnicu.

Zagrebačka banka je u skladu s uputama HNB-a izradila metodologiju kojom je definirala kriterije na osnovu kojih je prilagodila postojeće naknade, na način da je neke ukinula, neke povisila.

Naime, trenutne okolnosti na tržištu, značajan rast operativnih troškova poslovanja (troškovi infrastrukture poput energenata, poštarine, zakupa; radne snage, tehnologije, sigurnosti i regulatorni troškovi)  te ulaganja u unaprjeđenje proizvoda i usluga doveli su do potrebe za usklađenjem dijela naknada Banke u poslovnom odnosu s individualnim klijentima", navode iz Zabe. 

Komentare možete pogledati na ovom linku.

Pročitajte više

 
Komentare možete pogledati na ovom linku.