IZ POLICIJE su jučer izvijestili kako je, osim zamjenika ravnatelja policije Josipa Ćelića, koji je jučer premješten na drugu dužnost kad su mediji otkrili da je divljao autom po cesti, iste "sankcije" snosio i načelnik Policijske uprave krapinsko-zagorske Darko Car. On je glavnom ravnatelju policije Nikoli Milini podnio zahtjev da ga se premjesti na drugo radno mjesto zbog "osobnih razloga". Milina je prihvatio njegov zahtjev te je Cara premjestio na drugo radno mjesto, ali se i dalje ne zna koje.
MUP je u svom jučerašnjem priopćenju naveo kako su tijekom izvanrednog nadzora, osim u slučaju Ćelića, utvrdili još jedan slučaj nepoduzimanja daljnjih radnji procesuiranja prometnog prekršaja policijskog rukovoditelja i to u slučaju koji se odnosio na Darka Cara.
Naime, utvrdili su kako je Darko Car (tada načelnik Policijske uprave krapinsko-zagorske) 9. ožujka 2019. godine prebrzo vozio privatan automobil u mjestu Sabunike. On se kretao brzinom od 122,5 km/h, a koja je, nakon umanjenja za 10% sigurnosne razlike, bila 50,3 km/h veća od dopuštene. O navedenom prekršaju policijski su službenici pismena sastavili naknadno, a procesuiranje pokrenuli također nakon medijskih objava.
Inače, Darko Car je na mjesto načelnika Policijske uprave krapinsko-zagorske došao u rujnu 2017. godine i to mu je bio drugi put da je postavljen na tu poziciju. Car je, naime, već dva puta obnašao dužnost šefa zagorske policije te je dva puta bio i šef aerodromske policije.
Policijsku karijeru započeo je u Zagorju, gdje je od 1992. do 1994. godine radio kao inspektor za suzbijanje gospodarskog kriminala, da bi nakon toga tri godine obnašao dužnost šefa zagorske ispostave SZUP-a, tadašnje policijske tajne službe.
Doček Markača i Gotovine ga stajao funkcije
U siječnju 1998. Car je prvi put imenovan načelnikom PU krapinsko-zagorske, a na toj funkciji ostao je do lipnja 2000. godine.
Nakon toga se ne zna gdje je bio i što je točno radio sve do 2005. godine kad je postavljen na mjesto načelnika Postaje aerodromske policije Zračne luke Zagreb.
Potom je u ožujku 2011. godine postao načelnik PU zadarske, a u listopadu 2012. godine se opet vratio na mjesto šefa aerodromske policije. No s te je dužnosti razriješen u veljači 2013. godine. Mediji su tad pisali kako je s te dužnosti razriješen nakon što su mu najbliži suradnici tadašnjeg premijera Zorana Milanovića zamjerili navodnu neprofesionalnost na dan slijetanja oslobođenih generala Ante Gotovine i Mladena Markača.
Caru su, kako je naveo Večernji list, zamjerili što je, odmah nakon dolaska premijera u zračnu luku, a prije slijetanja državnog zrakoplova koji je dovezao Gotovinu i Markača, na licu mjesta sve izgledalo kao da nije zapovijedala ni policija ni državni protokol ni vlada, nego bivši specijalac i zaštitar Josip Klemm.
Smijenjen pa opet postao šef
Klemm je tog dana na središnjem zagrebačkom trgu organizirao praćenje izricanja presude u Haagu, a istu večer i masovni doček generala na Trgu bana Jelačića. U zračnoj luci pojavio se kao suborac i prijatelj oslobođenih generala koji želi pomoći u organizaciji, ali ubrzo se sve, prema dojmu koji su stekli Milanovićevi najbliži suradnici, pretvorilo u situaciju u kojoj aerodromska policija sluša Klemma, a ne obrnuto.
Car je tad izjavio da je otišao na vlastiti zahtjev, zbog zdravstvenih razloga.
Nakon napuštanja dužnosti načelnika Postaje aerodromske policije Zračne luke Zagreb, Car je tri godine radio u ravnateljstvu policije, u Službi za javni red, potom je bio zaposlen kao Policijski službenik za stručno usavršavanje MUP RH u Policijskoj upravi krapinsko-zagorskoj, da bi potom 2017. ponovno postao načelnik PU krapinsko-zagorske.
Nakon što je jučer razriješen s te dužnosti, nije poznato koje će mu biti novo radno mjesto, ali ne bi nas začudilo da ga, nakon nekog vremena, opet postave na šefovsku funkciju.