Paket mu preko Tiska danima putuje iz Omiša: "Mogao sam pješke po njega"

Foto: Pixsell/Sanjin Strukic/Tisak Paket

INDEXU se obratio čitatelj iz Zagreba koji čeka paket iz Omiša poslan putem Tiska.

Kako nam čitatelj kaže, paket je iz Omiša poslan u utorak 26.3. oko 13 sati. U srijedu ujutro bio je već u Splitu. Tamo stoji danima.

"Unutar tri dana"

Na službenim stranicama Tisak Paketa piše kako paket poslan "iz drugog grada" dolazi u Zagreb unutar tri dana.

Međutim, paketa još uvijek nema. Trebao di doći tek u ponedjeljak.

Pokušaji razgovora sa službom za korisnike

Čitatelj je pokušao komunicirati sa službom za korisnike.

"Zovem danas službu za korisnike. Inače, broj im se naplaćuje. Prva dva puta ih ne mogu dobiti. Treći put ih napokon dobijem, ali, nakon izlaganja problema, nešto mi je izbacilo ili prekinulo liniju.

Pritom su mi rekli da je kašnjenje istaknuto na stranicama. Nije nigdje istaknuto, barem ne na vidljivom mjestu.

Mogao je pješke otići po paket

"Zovem četvrti put. Napokon ih dobijem, a oni mi kažu da ću se morati strpjeti do ponedjeljka jer imaju problema u sustavu", priča nam čitatelj.

"Dakle, postojalo je sto načina da do toga dođem. Nije mi bilo pretjerano hitno, ali mi je, s vremenom, jasno, postalo hitno. Vidio sam na stranicama Tiska da je rok unutar tri dana, to mi je bilo prihvatljivo. No tri dana su prošla, a sad mi kažu da ću paket dobiti u ponedjeljak. Mogao sam pješke otići po to i vratiti se", kaže čitatelj za Index

 Posebno mu smetaju floskule o tome da ima pravo na zakasninu i slično.

"Nije stvar u par kuna nego u usluzi koju su trebali izvršiti. A nisu", dodaje.

Mijenjanje rasporeda zbog neadekvatne usluge

"Sad sam zbog njih potpuno morao mijenjati raspored. Dokument koji su mi trebali dostaviti po dogovoru i kako se hvale na svojim web stranicama morao mi se hitno poslati autobusom u petak navečer.  Tako da će mi to što ću primiti u ponedjeljak zapravo biti posve bezvrijedno i neće mi uopće trebati", rekao nam je čitatelj.

Poslali smo upit Tisak Paketu. Opisali smo im situaciju u kojoj se našao čitatelj i zamolili ih za komentar situacije. 

Njihov odgovor ćemo objaviti čim ga zaprimimo.

Odgovor Tiska

"Zbog procesa prijenosa poslovanja i nužnosti prelaska na novu kompaniju Tisak Plus d.o.o , distribucija C2C paketa može biti sporija od uobičajene. Navedeno je i objavljeno na našim stranicama. Ovdje je riječ o izoliranom slučaju upravo iz navedenog razloga.

Izuzetno nam je žao zbog situacije koju korisnik navodi. Očekujemo normalizaciju poslovanja Tisak paket usluge u najkraćem mogućem roku, već od sutra nadalje.

Zahvaljujemo na razumijevanju i iskreno se ispričavamo radi eventualnih neugodnosti", napisali su iz Tiska.

Komentare možete pogledati na ovom linku.

Pročitajte više

 
Komentare možete pogledati na ovom linku.