U SKLOPU predavanja Weekend Session, održao se Komunikacijski panel pod imenom "Točka preokreta" u kojem se razgovaralo o utjecaju interneta na pobjedu Baracka Obame, te o korištenju interneta od strane hrvatskih predsjedničkih kandidata.
Sudionici su potvrdili da stari komunikacijski kanali ne izumiru, ali da se utjecaj interneta povećava iz godine u godinu. Ipak, svi sudionici su se složili da je internet kanal kojim se može doprijeti do mladih ljudi, ali ne i do umirovljeničke populacije.
U osvrtu na Obaminu kampanju sudionici su rekli da je to najveća i najjača kampanja u svijetu ikada. "Ipak, Obama nije dobio izbore zbog interneta. Obama je potrošio vise od 500 milijuna dolara na kampanju od čega je 25 milijuna dolara otišlo na internet. Obama nije učinio ništa novo nego je samo sve učinio kvalitetnije", dodano je na raspravi.
Vojko Obersnel jedini svijetli primjer političara koji koristi internet
Ipak sudionici su istakli jedan pozitivan primjer hrvatskih političara koji koriste internet. "Riječki gradonačelnik Vojko Obersnel je savršen primjer kako se internetom može komunicirati s biračima i približiti im se", rečeno je te su sudionici panela dodali da bi mnogi drugi političari trebali slijediti Obersnelov primjer. Posjetitelj stječe dojam da je Rijeka "užasno transparentna te da se gradonačelnika bilo što može pitati, na što gradonačelnik i odmah odgovara". Nema niti jednog sličnog primjera u Hrvatskoj, objašnjavaju na raspravi.
"Predsjednički kandidati na krivi način koriste internet", tvrde sudionici. Naši predsjednički kandidati imaju istu strategiju, ali s različitim planningom i strategijom. "Sve je robotizirano, bez ikakve dvosmjerne komunikacije, ali se ipak vidi da kandidati prepoznaju internet kao nešto na čemu moraju sudjelovati".
Sudionici skupa su na kraju rasprave istakli da bi u Hrvatskoj suvisla internetska kampanja koštala oko 100 tisuća kuna za trajanje od mjesec dana.