Pepco znatno povećao prodaju: "Otvorili smo nove trgovine, ukinuli su mjere"

Foto: Pixsell/Damir Spehar

POLJSKI lanac trgovina Pepco izvijestio je danas o snažnom rastu prihoda u prvoj polovini poslovne godine zahvaljujući otvaranju novih trgovina i ublažavanju epidemioloških mjera početkom proljeća.

U šestomjesečnom razdoblju do kraja ožujka prihod grupe porastao je 17.5 posto, na 2.37 milijardi eura. Napominju da su unatrag godinu dana otvorili 192 nove trgovine i sada ih imaju ukupno 3696 u 17 zemalja.

Kada se isključe nove trgovine, prihod im je u prvoj polovini poslovne godine porastao 5.3 posto, potaknut 12.1-postotnim skokom u prva tri ovogodišnja mjeseca.

U Hrvatskoj ima 100 trgovina

Epidemiološke mjere bile su uteg prometu u razdoblju od početka listopada prošle do kraja ožujka ove godine, ali su na kraju tog razdoblja ublažene, pa su u ožujku zabilježili 19.4-postotni rast prodaje.

To pokazuje "snažnu temeljnu potražnju kupaca" i podupire samopouzdanje u drugoj polovini poslovne godine, ističu u poljskoj kompaniji. Pepco u Hrvatskoj ima 100 trgovina, a na tržištu se pojavio 2017. godine. 

Grupa planira nastaviti sa strategijom širenja poslovanja koju bi trebalo pratiti i smanjenje troškova.

"To će nam omogućiti da nadoknadimo veći dio rasta troškova inputa"

"To će nam omogućiti da nadoknadimo veći dio rasta troškova inputa i da zaštitimo cijene za naše kupce koji vode računa o svom budžetu", rekao je privremeni izvršni direktor Trevor Masters.

Procjenjuje da će se oscilacije na njihovim tržištima vjerojatno nastaviti i u bliskoj budućnosti zbog inflatornih pritisaka i sukoba u Ukrajini, koja graniči s tri najveća Pepcova operativna područja.

Glasnogovornik poljske kompanije rekao je da surađuju s ključnim dobavljačima kako bi osigurali bolje uvjete, smanjuju zalihe, ravnajući se načelom efikasnosti, i povećavaju obrtni kapital.

Komentare možete pogledati na ovom linku.

Pročitajte više

 
Komentare možete pogledati na ovom linku.